DarkActivities Postat 10 december 2006 Postat 10 december 2006 (redigerat) Tja tja! Finns det någon ifrån falun, borlänge som proddar psy-trance? vore kul att göra nått ihop. Varför jag just frågar om "Falun, Borlänge" är att det är jobbigt att behöva skicka fram och tillbaka genom internet hela tiden. 😲 Redigerat 10 december 2006 av DarkActivities
Light Head Postat 10 december 2006 Postat 10 december 2006 NEJ det finns det inte... nu är det disco som gäller ;-)
DarkActivities Postat 10 december 2006 Trådstartare Postat 10 december 2006 NEJ det finns det inte... nu är det disco som gäller ;-) 😲😄
DarkActivities Postat 10 december 2006 Trådstartare Postat 10 december 2006 ...å jag bor ju inte ens där... Gör du ens Psy-trance? 😳
Oasbeat (oregistrerad) Postat 14 december 2006 Postat 14 december 2006 Från Borlänge men jao.. kanske vore intressant.
Tilly Postat 22 december 2006 Postat 22 december 2006 Falubo här ! Har gjort Psy trance en gång i tiden och kan tänka mig igen 😄 Gör nu vanlig trance dock som du kan höra på www.soundborn.com Skicka ett PM! Vorde roligt att testa något kanske 😆
Ken Kängström Postat 22 december 2006 Postat 22 december 2006 Falubo här, älska musiken i fråga, men vet inte om jag är något vidare duktig på skiten. 😄
Ken Kängström Postat 22 december 2006 Postat 22 december 2006 När ska vi ta våran öl på Harrys Addic då? 😆 Ja jävlar i kalufsen, my bad. Vi får ta och koka ihop någonting efter jul helt enkelt! 😄
Tilly Postat 22 december 2006 Postat 22 december 2006 Det tycker jag! En öl kan det aldrig bli för mycket av 😆
DarkActivities Postat 4 januari 2007 Trådstartare Postat 4 januari 2007 Jag är på! 😄 haha! grab my msn! darkactivities@hotmail.com
DarkActivities Postat 4 januari 2007 Trådstartare Postat 4 januari 2007 Från Borlänge men jao.. kanske vore intressant. Man kanske skulle kunna få din msn? så kan man snacka lite mer om just det 😄
brojd Postat 5 januari 2007 Postat 5 januari 2007 När ska vi ta våran öl på Harrys Addic då? 😎 Ja jävlar i kalufsen, my bad. Vi får ta och koka ihop någonting efter jul helt enkelt! 😠 Tänkte bara upplysa min käre "addic59" om att han inte har åldern inne för att komma in på Harrys. 😉
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.