ludwig Postat 10 december 2006 Dela Postat 10 december 2006 har stora planer på att köpa en fender telecaster, då hittade jag den här en korea tillverkad fender, med duncan mikar... kan detta vara bra eller är det betydligt smartare att köpa en mexico? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thrinithan (oregistrerad) Postat 10 december 2006 Dela Postat 10 december 2006 Lite ash serien ska vara fin... vet dock inte hur den står sig mot en mexico eftersom jag inte är gitarrist 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ludwig Postat 10 december 2006 Trådstartare Dela Postat 10 december 2006 okej 😳 någon annan som har en aning? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rainydays Postat 10 december 2006 Dela Postat 10 december 2006 http://reviews.harmony-central.com/reviews...Telecaster/10/1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Violiner Postat 10 december 2006 Dela Postat 10 december 2006 Den är "väl" OK... Klinkade litet på en för några månader sedan när jag var ute och botaniserade, sugen på en ny Tele. Men inget uppseendeväckande, i min smak i alla fall. "60 years aniversary" Telecastern dock, är ljuvlig. Fast dyrare förståss. 😕 Spelar på en sån nu... 😄😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kjellsson (oregistrerad) Postat 22 december 2006 Dela Postat 22 december 2006 har stora planer på att köpa en fender telecaster, då hittade jag den här en korea tillverkad fender, med duncan mikar... kan detta vara bra eller är det betydligt smartare att köpa en mexico? en polare te mig äg en lite ash. otroligt skön gitarr åh spela på .. låter väldigt bra också. tror faktiskt den spöar mexico straterna. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 22 december 2006 Dela Postat 22 december 2006 fräckt.. verkar lovande som fan..får leta upp nbgn som har en sån!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.