Veritas Postat 10 december 2006 Postat 10 december 2006 Någon som är sugen på att göra en hiphop låt bara för skojsskul?
Sebskater (oregistrerad) Postat 26 januari 2007 Postat 26 januari 2007 denna tråden har jag missat... jofan vore det askul med ett sammarbete inom hiphop. 🤪
fabian Postat 27 januari 2007 Postat 27 januari 2007 Äntligen!!!! Klart som faan Sitter o tillverkar beats till förbannelse. Rappar du? Hör av dig! peace Fabian ´PhuBhar´ Zetterberg
erik.r Postat 29 januari 2007 Postat 29 januari 2007 Kul med lite hiphop på sidan....sure jag e inte så värst bra på att rappa själv men ..men massproducerar mer eller mindre hiphop beats...i alla dess stilar..ALLA!...westcoast,eastcoast,dirtysoutholdchool...you name it! 😆😛
studioigloo (oregistrerad) Postat 30 januari 2007 Postat 30 januari 2007 🙂 kul jag har en refräng om ni vill kolla www.myspace.com /studioiglooifalkenberg namn: rap riff .Jag vet att ljud kvaliten är skit men om det är av intresse kan man ju alltid spela in den igen 😲 let me know soon ok mvh stefan
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.