trancer Postat 9 december 2006 Dela Postat 9 december 2006 (redigerat) LÅTNAMN: Längtan är för stor ARTIST/GRUPP: Perrra GENRE: Dansband LÅTLÄNGD: 2:14 KOMPOSITÖR: Perrra PRODUCENT: Perrra EV. MEDVERKANDE: Perrra INSPELNINGSÅR: 2006 FORMAT: Mp3 STORLEK: 5.38 STATUS: Rådemo LÅTLÄNK: Your browser does not support the HTML5 audio tag Tjolahopp! Här är låt #2 som ska ut . detta är rådemot.. i det fantastiskt härliga SHUFFLE! 🙂 Just nu jag som sjunger, och inga körer osv .. rätt omixat oxo 🙂 Patetiskt va? - När du ringde till mig o sa du älska mig, då började mitt liv. Ja vi var unga då, 1972 det bara blev vi två. Men sen jag jobbat mycket borta, har vi inte setts så bra. Men du ska veta att jag tänker på dig varje dag. Nu tar jag bilen och kommer hem på fredag igen. För min längtan blir för stor Jag har bestämt mig jag åker inte nåt mer. Jag stannar hemma här med er. har inte sovit bra sedan dagen jag for När jag där fick utan dig bo. Jag har bestämt mig jag åker inte nåt mer. Jag stannar hemma här med er. - /Perrra Redigerat 9 december 2006 av trancer Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nexustwins Postat 9 december 2006 Dela Postat 9 december 2006 (redigerat) Låter bra, som dina andra produktioner. Hörs som "Nu är den lördag igen" du vet "Norrlands guld" reklamen . Edit: kanske lite tunnt ljud. Redigerat 9 december 2006 av Nexustwins Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
trancer Postat 9 december 2006 Trådstartare Dela Postat 9 december 2006 Låter bra, som dina andra produktioner. Hörs som "Nu är den lördag igen" du vet "Norrlands guld" reklamen . Edit: kanske lite tunnt ljud. Tnx. Jo.. det är väl rätt tunt än, låten är ju inte klar, och det är 100% midi . så det kan bli bra när nån annan sjunger , körerna kommer in och live liveinstrument! 😛 /Perrra Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zyan Postat 9 december 2006 Dela Postat 9 december 2006 Har du hört "Snart är det lördag igen"? Jovisst, kan jag tänka mig äldre generationer svänga runt till denna. Men virveln är lite dov, som om snärten inte kommer igenom. Har du gate på den? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
trancer Postat 10 december 2006 Trådstartare Dela Postat 10 december 2006 Har du hört "Snart är det lördag igen"? Jovisst, kan jag tänka mig äldre generationer svänga runt till denna. Men virveln är lite dov, som om snärten inte kommer igenom. Har du gate på den? nej, bara rätt hårt komprimerad, den va jävligt lurig att få dit där den är nu, men inget att bry sig om, det kommer bli liveinspelning på trummor senare. /Perrra Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zyan Postat 10 december 2006 Dela Postat 10 december 2006 Har du hört "Snart är det lördag igen"? Jovisst, kan jag tänka mig äldre generationer svänga runt till denna. Men virveln är lite dov, som om snärten inte kommer igenom. Har du gate på den? nej, bara rätt hårt komprimerad, den va jävligt lurig att få dit där den är nu, men inget att bry sig om, det kommer bli liveinspelning på trummor senare. /Perrra Oj riktigt projekt alltså. Hoppas att det går bra, själv sitter jag som en slav till ez med mina hobbyverk. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.