bengan_gbg Postat 9 december 2006 Postat 9 december 2006 LÅTNAMN: (She´s a) Hallucination ARTIST: Bengan GENRE: Rock? LÅTLÄNGD: 2.06 KOMPOSITÖR: Bengan PRODUCENT: Bengan EV. MEDVERKANDE: Bengan INSPELNINGSÅR: 2006 FORMAT: MP3 STORLEK: 3 MB STATUS: Färdig slask LÅTLÄNK: Your browser does not support the HTML5 audio tag Tjena! Presenterar ju nästan aldrig låtar här. Kanske för att jag gör för få? Hur som helst. Här en låt som nyss kom ur stekpannan efter att ha stått i kylskåpet som en helt annan låt ett tag. Från början hette den "Leaving it to you". Hoppas o tror att jag kan bättre, men så här blev det iaf. Låt: Your browser does not support the HTML5 audio tag Ha en skön lördagskväll!
Harmonica mike Postat 10 december 2006 Postat 10 december 2006 Tjena Bengan . Räddade denna undan cyber death.. 😆 Lyssnar medans jag skriver..Bra ljud på grejorna,mixen ointe så dum..Grymt ljud på elgurorna för utom den distade vid 1.20.Den är lite för hårt pannad,låter lite hårt i lurar,dra in den och tremolo guran lite närmare varandra..Lätta av lite dist,så funkar det..Lite höga gitarrer vid 0.48..Kolla gurorna överlag mot sången,du har bra sång - och gurorna får inte ta över..Men jag lyssnar i mina lurar nu,så låt de andra ta del och feeda lite - så får du ett bredare underlag,innan du mixar om.Mina lurar har lurats förr.. Bra låt,och bra sång! Mvh harmonica mike
bengan_gbg Postat 11 december 2006 Trådstartare Postat 11 december 2006 Tjena Mike! Tackar för lyssningen o tycket. Det är samma ljud på gurorna faktiskt - men jag krämar väl på lite mer ute på högerflanken. Har funderat på panoreringen och sånt men det får bli så här. Tycker nog inte att gurorna tar över sången heller? Det är väl lite tycke och smak det där - vad man föredrar? Tackar så mycket för input - det är alltid nyttigt! Om inte annat så för kommande projekt!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.