kamratjohansson Postat 9 december 2006 Postat 9 december 2006 Har kommit över en (i mitt tycke) riktigt häftig gura. Jag undrar helt enkelt om det är någon som känner igen den och vet något om den. Eventuellt aknske någon vet någon annan som vet nåt om sådant? Är tacksam för all hjälp! Jag tror att det står CIA, GIA eller EIA på den, men vet inte rikgtigt.
joachime Postat 10 december 2006 Postat 10 december 2006 Jag gissar på Gia. Men bilderna visas inte...
Kalle i Kalmar Postat 10 december 2006 Postat 10 december 2006 Hej Jag tror att du ska kolla med www.vintage-guitars.se. Vet dom inget, kan du glad lägga guran i knät och dra ett EbM7 och njut! 😆 Vänligen Kalle i Kalmar och hans pappa PS Jazzguror är det läckraset som finns, 😆 efter min fru förståss! 😄 DS
kamratjohansson Postat 1 augusti 2013 Trådstartare Postat 1 augusti 2013 Okej! Fanken vad sen jag är med att svara men har inte varit inloggad på en evighet. Ska kolla vintage guitars och spela EbM7 och kanske även ett AbM7. 😉
joachime Postat 1 augusti 2013 Postat 1 augusti 2013 Ska kolla vintage guitars och spela EbM7 och kanske även ett AbM7. 😉 Lycka till! 🙂
kamratjohansson Postat 1 augusti 2013 Trådstartare Postat 1 augusti 2013 Haha! Ja, det verkar faktiskt som att jag inte har varit inloggad på sju år. 😄 I den kontexten blir ju mitt ursäktande en aning komiskt. ^^
Ziggy Postat 1 augusti 2013 Postat 1 augusti 2013 (redigerat) Min första gitarrförstärkare köpte jag på Waidele i Gbg 1987. Är rätt säker på att den hette CIA, vilket stod på den med stora vita (tror jag) bokstäver. Tänkte det kunde haft nåt samband, men ett snabbt sök ger inga svar. Kan du inte lägga upp en bild? Redigerat 1 augusti 2013 av Ziggy
kamratjohansson Postat 1 augusti 2013 Trådstartare Postat 1 augusti 2013 Jaha! Dom gamla bilderna verkar inte fungera. Då lägger jag upp nya bilder när jag får tillfälle. Spännande dethär Ziggy! Vi fortsätter spårandet! 😛
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.