Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

LÅTNAMN: Highlands

ARTIST/GRUPP: Cloudsurfer

GENRE: Hardtrance

LÅTLÄNGD: 3.46

KOMPOSITÖR: Cloudsurfer

PRODUCENT: Cloudsurfer

EV. MEDVERKANDE: N/A

INSPELNINGSÅR: 2006

FORMAT: mp3

STORLEK: 3.5 mb

STATUS: Tidig demo

Äntligen har jag vågat mig hit igen 😲 har tagit modet till mig och laddat upp en tidig demo av en hardtrance låt där jag ville skapa lite höglandskänsla men samtidigt ha ett högt tempo. Jag vet att det är lite enformigt, men all kritik är bra kritik så bara ös på!

Tack på förhand!

Cloudsurfer_Highlands__bass2_.mp3

Annons
Burnin Sven (oregistrerad)
Postat

Håller med Lådan 100%. Det blir lite för mycket repetition i längden av samma beat tema för min smak bara. Lycka till

Göran

Postat

Låter bra men blir lite snyrrig av att Hihatten & Riden är så pannade åt olika håll. Fortsätt jobba kan bli riktigt bra!

Postat

Jag tycker inte den funkar jättebra... Det låter inte rätt när basen ligger kvar på samma ton medans melodin varierar så mycket... baslinjen borde följa melodin bättre... eller ändra melodin... 😄

Postat
Jag tycker inte den funkar jättebra... Det låter inte rätt när basen ligger kvar på samma ton medans melodin varierar så mycket... baslinjen borde följa melodin bättre... eller ändra melodin... 😉

jo, basen är något jag alltid har svårt för att stämma in. Däravhåller jag den på samma ton 🙂 det låter ännu sämre om jag försöker att stämma in den, men jag jobbar på det

Postat
speciellt skoj när folk laddar ner låten men skiter i att ge en lite feedback...

... 😄

Postat

Jag skulle nog personligen gillat om "säckpipe" ljudet gått lite snabbare faktiskt, tycker de låter lite segt just nu, men smaken är som baken! Låter rätt bra annars! 🙂

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.