Jump to content
Annons

oRAK - Electro/IDM/Hardcore/Techno

Recommended Posts

Trabeken (oregistrerad)
Postat (redigerat)

LÅTNAMN:

ARTIST/GRUPP:

GENRE:

LÅTLÄNGD:

KOMPOSITÖR:

PRODUCENT:

EV. MEDVERKANDE:

INSPELNINGSÅR:

FORMAT: (ex. mp3/ogg vorbis/aac osv)

STORLEK: (ex. 5.3 megabyte)

STATUS: Skiss/Färdig demo (OBS! Färdig demo kan även komma att recenseras i papperstidningen)

(

LÅTLÄNK:)

Hej hej,

vet inte om man kan lägga upp låtar här på studio forum men alla som är intresserade av exprimentiell electro/IDM/Techno blabla

bör besöka min sida på myspace. Hoppas det är lugnt att jag länkar till en annan server än studioforums.. 😛

Vill gärna höra vad ni tycker. Vet att vissa är lite dåligt mixade. Mer intresserade av, ja precis vad ni tycker. Ni är opartiska, inte som ens polare som vill vara snälla och säger att vad som helst e bra typ.. 😛

klicka här och lyssna på 3 av mina låtar... snälla :

http://www.myspace.com/orakbeats

All input uppskattas som FAN! Själv tycker jag att jag e astung, haha... 😄 .. Är ni själva medlemmar på myspace så lämna gärna comments direkt på min sida. För närvarande har jag inga.. 🙁 Skyller det på att jag endast varit medlem där i ca en vecka... Ok.. Klicka för lite dunka-dunka nu. 🙂

/oRAK

Redigerat av Lundin
Annons
Postat

Hej och välkommen hit..visst kan du lägga upp låtar här på forumet, men för enhetlighetens skull har vi lite regler och layoutmässiga önskemål för att det inte ska bli kindergarten av hela konceptet.

vv. läs Forumreglerna

P.s jag ger dig första redigeringen gratis 😉

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.