Jump to content
Annons

Hej på er


PBM

Recommended Posts

Nu är det läge att presentera vilken jag är. Har varit på ett lyckat julbord och har svårt att gå direkt till sängs. Jag har varit aktiv här av och till och nu har jag en stadig nätuppkoppling så det blir säkert mer aktivitet för min del på forumet framöver.

Var trumpetare i musikskolan i min ungdom men det egentliga intresset för att praktisera musik satte egentligen fart i och med att datorn kom med i bilden i början av 90-talet. Då började jag sampla och spela in.

Idag har jag en liten hemmastudio och en hel del intrument. Framförallt skapar jag musik som ligger inom electronica men mer och mer blir det downtempo och jazz-influerat (kanske har med åldern att göra).

För två år sen började jag att spela dragspel(kanske har med åldern att göra, igen) och det har helt förändrat min syn på musik.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Ja,ja är väl inte så hemskt gammal som det låter. Spelar heller ingen traditionell svensk dragspelsmusik utan det blir mer rysk folkmusikmusik en del klezmer och klassiskt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...