PBM Postat 9 december 2006 Postat 9 december 2006 Nu är det läge att presentera vilken jag är. Har varit på ett lyckat julbord och har svårt att gå direkt till sängs. Jag har varit aktiv här av och till och nu har jag en stadig nätuppkoppling så det blir säkert mer aktivitet för min del på forumet framöver. Var trumpetare i musikskolan i min ungdom men det egentliga intresset för att praktisera musik satte egentligen fart i och med att datorn kom med i bilden i början av 90-talet. Då började jag sampla och spela in. Idag har jag en liten hemmastudio och en hel del intrument. Framförallt skapar jag musik som ligger inom electronica men mer och mer blir det downtempo och jazz-influerat (kanske har med åldern att göra). För två år sen började jag att spela dragspel(kanske har med åldern att göra, igen) och det har helt förändrat min syn på musik.
Stensdotter Postat 9 december 2006 Postat 9 december 2006 Halloj och välkommen ut ur anonymiteten 😛 Jazz-influerat, kul. Lägg gärna upp lite låtar i demoavdelningen så vi får lyssna!!! Och du, åren går här också men dragspel - hmmmm- nej det har jag inte börjat spela än *ler*.
PBM Postat 9 december 2006 Trådstartare Postat 9 december 2006 Ja,ja är väl inte så hemskt gammal som det låter. Spelar heller ingen traditionell svensk dragspelsmusik utan det blir mer rysk folkmusikmusik en del klezmer och klassiskt.
Dark Of Light Postat 9 december 2006 Postat 9 december 2006 Hejs och välkommen hit, pilsner finns i kylen.
Harmonica mike Postat 14 december 2006 Postat 14 december 2006 Tjena och välkommen till ett fantastiskt forum. Jag sålde mitt "Raggie" piano dragspel för 1500:- ..Då är jag väl ännu äldre? 😆 köpte en gura istället.. 😉 Mvh Harmonica mike
ynot Postat 16 december 2006 Postat 16 december 2006 välkommen hur gamal är du igentigen inte över 100 va 🙂 iofs gör ju inte det något
Eternal Postat 19 december 2006 Postat 19 december 2006 Må kraften vara med dig. Här behövs mycket energi ibland. 😛
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.