Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

jag har lirat i ungefär 20 år men jag har alltid varit grymt skygg mot datorer och har tänkt att nu måste jag nog fasen ge mig på detta...

Har fixat Cubase & Drumkits from hell 2...

Vill främst lira in mina riff så att man kan köra det i lokalen sen när det blir aktuellt...

har aldrig använt Cubase så jag e helt grön om man ska vara ärlig... Och det ska man jue ;-)

tacksam för all hjälp...

Har kollat runt här på forumet och det är en massa termer och prog som jag inte känner igen så försök hålla det enkelt :-) tack så länge...

//Andreas

Annons
Postat

här har du en Användbar ordlista som jag använde när jag började, gör fortfarande om det dyker upp någon man inte vet vad betyder 😎

Skulle rekomende att du köper Studios cubase-special. Eller en bok, finns många enkla och bra böcker om cubase på svenska. Har en själv, vet dock inte vart den ligger, och jag orkar inte leta nu för egentligen skulle jag varit i säng för ett jävla tag sedan 🙂 Anyway, Ordlistan, Cubase-special, Bok (kollar upp namnet imorn),forumet, här har jag iaf lärt mig som mest.

Ha de gött!

God natt

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.