Nexustwins Postat 12 december 2006 Dela Postat 12 december 2006 (redigerat) Men hallå!Fattar vad du menar. Men är det inte lite väl lamt att göra så? Menar det att det är väl bättre att köra sitt eget sound "på riktigt" än att ha någon färdig mall som man utgår ifrån varje låt man gör. Käns mer proffsigt på nått vis. Kanske bar ajag som tycker det men så tycker jag iaf! Hallå hallå! Jovisst skall det vara variation, instämmer helt på den punkten. Vad jag ville få Nexustwins att förstå är bara att jag skall använda templatet för korta experiment när jag vill testa något. Ett eget sound kan man ju baka in i sitt template; för med eget menar man ju att man INTE skall låta som någon annan redan existerande producent. Förstod dig redan från 1:a inlägget, ville bara flika in min synpunkt på ett template. Redigerat 12 december 2006 av Nexustwins Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lonian Postat 12 december 2006 Dela Postat 12 december 2006 Coolt =) Skall prova att spara en template mall då nästa gång jag gör en fet låt ^^ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pipedragon Postat 12 december 2006 Dela Postat 12 december 2006 Låter detta bra gubbs? 🤪http://www.speedyshare.com/727948748.html Kanske kass mixning mellan leaden, sitter med vanliga högtalare 🙂 detdär lät jävligt nice tycker jag 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sjodahl Postat 13 december 2006 Dela Postat 13 december 2006 (redigerat) Låter detta bra gubbs? 😄http://www.speedyshare.com/727948748.html Kanske kass mixning mellan leaden, sitter med vanliga högtalare 🤪 detdär lät jävligt nice tycker jag 😳 Tackar. 🥰 Dock hör jag nu att ett av ljuden är väldigt mycket för högt 🥰 Peace Redigerat 13 december 2006 av Sjodahl Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pipedragon Postat 13 december 2006 Dela Postat 13 december 2006 Låter detta bra gubbs? 😆http://www.speedyshare.com/727948748.html Kanske kass mixning mellan leaden, sitter med vanliga högtalare 😕 detdär lät jävligt nice tycker jag 😆 Tackar. 🥰 Dock hör jag nu att ett av ljuden är väldigt mycket för högt 🙂 Peace 🙂 är det en mjukvarusynth det där? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sjodahl Postat 13 december 2006 Dela Postat 13 december 2006 Låter detta bra gubbs? 🙂http://www.speedyshare.com/727948748.html Kanske kass mixning mellan leaden, sitter med vanliga högtalare 🙂 detdär lät jävligt nice tycker jag 😄 Tackar. 😉 Dock hör jag nu att ett av ljuden är väldigt mycket för högt 😄 Peace 🙂 är det en mjukvarusynth det där? Ett ljud är ifrån JV-1080 och ett ifrån Malström 🙂 Peace Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pipedragon Postat 13 december 2006 Dela Postat 13 december 2006 Låter detta bra gubbs? 🙂http://www.speedyshare.com/727948748.html Kanske kass mixning mellan leaden, sitter med vanliga högtalare 🙂 detdär lät jävligt nice tycker jag 🙂 Tackar. 🙂 Dock hör jag nu att ett av ljuden är väldigt mycket för högt 🙂 Peace 🙂 är det en mjukvarusynth det där? Ett ljud är ifrån JV-1080 och ett ifrån Malström 🙂 Peace okok hett 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenta K Postat 14 december 2006 Dela Postat 14 december 2006 Låter detta bra gubbs? 🙂http://www.speedyshare.com/727948748.html Kanske kass mixning mellan leaden, sitter med vanliga högtalare 😆 Var fan kom du från? 🙂😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sjodahl Postat 14 december 2006 Dela Postat 14 december 2006 Låter detta bra gubbs? 😆http://www.speedyshare.com/727948748.html Kanske kass mixning mellan leaden, sitter med vanliga högtalare 😕 Var fan kom du från? 😠😕 Haha, va menar du? 🥰😱 Peace out! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lonian Postat 15 december 2006 Dela Postat 15 december 2006 (redigerat) hmm Redigerat 15 december 2006 av Lonian Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Demomannen Postat 15 december 2006 Dela Postat 15 december 2006 Den här tråden lär ju inneha rekordet för lägsta genomsnittliga ålder bland postarna. Eller vänta, nu åkte den ju upp! 😕🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
aburman Postat 21 december 2006 Trådstartare Dela Postat 21 december 2006 Den här tråden lär ju inneha rekordet för lägsta genomsnittliga ålder bland postarna. Eller vänta, nu åkte den ju upp! 😆😉 Alltid ska väl nån stofil komma å förstöra allt åxå 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nexustwins Postat 23 december 2006 Dela Postat 23 december 2006 den 23, imorrn är det julafton =). Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Freedom Postat 23 december 2006 Dela Postat 23 december 2006 okey Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nexustwins Postat 23 december 2006 Dela Postat 23 december 2006 (redigerat) okey Ja, man kan väll inte en tråd bara dö ut? 😄 Edit: Det är julafton imorrn, 😄 Redigerat 23 december 2006 av Nexustwins Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tilly Postat 24 december 2006 Dela Postat 24 december 2006 Det är julafton idag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Skogholm Postat 25 december 2006 Dela Postat 25 december 2006 Haha e det du som gjort basshunter - russia privjet lr? sjukt likt! xD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pipedragon Postat 25 december 2006 Dela Postat 25 december 2006 Det är julafton idag det var julafton igår 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
aburman Postat 25 december 2006 Trådstartare Dela Postat 25 december 2006 Haha e det du som gjort basshunter - russia privjet lr? sjukt likt! xD Läs igenom alla tidigare inlägg i denna tråd så får du nog svar på den frågan... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wikebike Postat 25 december 2006 Dela Postat 25 december 2006 det var julafton igår. då önskade jag mer än allt att jag hadde min dator och kunde göra musik! bara satt ni vet 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nexustwins Postat 27 december 2006 Dela Postat 27 december 2006 det var julafton igår. då önskade jag mer än allt att jag hadde min dator och kunde göra musik! bara satt ni vet 😆 Vettigt första inlägg 😕 ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wikebike Postat 28 december 2006 Dela Postat 28 december 2006 jo jag vet! man måste ju flyta in på nått sett? 😛 detta funkar alltid 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nexustwins Postat 28 december 2006 Dela Postat 28 december 2006 jo jag vet! man måste ju flyta in på nått sett? 😄 detta funkar alltid 😛 Jag skulle föreslå "Medlems presentationer" som ett bättre alternativ. 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
aburman Postat 28 december 2006 Trådstartare Dela Postat 28 december 2006 Trevligt då vi håller oss till ämnet... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nexustwins Postat 28 december 2006 Dela Postat 28 december 2006 Trevligt då vi håller oss till ämnet... Gymt trevigt, 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.