Jump to content
Annons

Martin Ternander - What Ever (Promo Version)

Recommended Posts

Postat

Här kommer mitt första musikaliska inlägg på detta forum, ska bli spännande att se vad man får för respons här.

En polare som är DJ frågade om jag hade en fullängdare på What Ever som jag hade på min myspace-sida och då var låten (klippet) ca 02:57 långt. Han har tänkt ha med den i ett mix-set som ska liras på någon nätradio. Nu har jag lagt till en andra hälft också. Finns väl en del saker att pula med, men här är den iaf i nästan klart tillstånd. Flera andra DJ:s har frågat efter den och/eller fått den och den har fått fruktansvärt bra respons.

Älska den eller hata den. Här är den iaf.

LÅTNAMN: What Ever (Promo Version)

ARTIST/GRUPP: Martin Ternander

GENRE: electro-tech-knaster-sprak-fjonk-house

LÅTLÄNGD: 05:11

KOMPOSITÖR: Martin Ternander

PRODUCENT: Martin Ternander

INSPELNINGSÅR: 2006

FORMAT: 320kbit mp3

STORLEK: 11,89

STATUS: Skiss/Färdig demo (någonstans mitt emellan)

LÅTLÄNK:

Annons
Postat

Haha, det här var ju en riktigt kul & anourlunda låt! Kan tänka mig att den gillas bland många dj´s. Rent mixing material.

Bra låt men det händer inte så mycket, mixen låter bra. Anourlunda stil men jag gillar det!

// Nexustwins

Postat

Svänger på bra som fan det här! Händer inte så mycket, som Nexustwins säger, men så ska det ju vara i sån här musik tycker jag. Två tummar upp!

Postat

Två iaf som uppskattar sådan här musik. Trodde inte någon här ville höra dunka dunka om det inte liknade Basshunters musik. 😛

Postat

Hejhej, kul med lite nya ansikten.. eller bokstäver.. eller nä, så kan man ju inte säga.. äh, kul med nya helt enkelt. Välkommen.

Betydligt mer intressant än dunkadunkan som spelas på RixFM tycker jag absolut. Känns dock som att jag hört det inledande knäpp-o-knaster beatet någon annanstans, men det är nog bara inbillning 😛

Bra jobbat tycker jag. Känns färdigt.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.