Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Tja!

En controller ska inhandlas. Jag har kollat på Presonus FaderPort. Har även sett presentationsfilmen på deras hemsida, men jag undrar hur den funkar i verkligheten? Har någon av er använt den, isåfall vad tycker ni?

Hur funkar den med cubase 4?

:rolleyes: PRODUCERA MERA 😕

Redigerat av DJ_Smiley
Annons
  • 2 veckor senare...
Postat

Jag har testat den, och den är faktiskt goare än jag trodde!

Fadern funkar klockrent, mycket känslig. Knapparna är lättlästa och sköna att klicka på, och pan-ratten godkänd.

med tanke på hur mycket jag avskyr allt mus-klickande så är denna klockren.

det blir en efter jul.

• 3 veckor senare...
Peter Hallin (oregistrerad)
Postat

Den verkar ha en del barnsjukdomar vill jag varna för. Det tycker jag framgår av inläggen på Presonus egna forum.

Jag har precis idag fått hem min och det går käpprätt. Nu vill jag envisas med att använda Win2000 istället för det krävda XP. Så det kan vara där skon klämmer. Men just nu haglar blåskärmarna om den är ipluggad. Så testa den i arbeta har jag således inte heller gjort än...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.