Hagelberg Postat 3 augusti 2004 Postat 3 augusti 2004 Hej, Har flyttat alla mina studio-prylar från hemmet till en annan lokal så nu behöver jag något snabbt och smidigt som man kan spela in sina låtidéer som poppar upp i huvudet lite titt som tätt när man sitter hemma. Tror kanske att zoom:en kan vara något att ha... är det någon som har erfarenhet av den? Tack på förhand! mvh hagelberg
VacUm Postat 3 augusti 2004 Postat 3 augusti 2004 Har själv funderat över dedär. Ska ju finnas sånna där usb-mackapärer med nårra megabyte minne som har inbyggd mikrofon. Helt sugen på att handla en sån. Dom är ju dessutom så små så man kan ha dom i fickan, och dessutom tanka upp dom med lite mp3 om man vill...
Hagelberg Postat 4 augusti 2004 Trådstartare Postat 4 augusti 2004 japp, hehe. Men det verkar inte vara så många som har något att säga om dem tyvärr.... Kom igen nu studio-forumet. Hjälp mig! Mvh Hagelberg
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.