AuDiOToNiC (oregistrerad) Postat 7 december 2006 Dela Postat 7 december 2006 Vill bara säga hej till alla på Studio forumet! Och att jag är ganska ny inom musik skapandet av(Techno) hoppas man får några bra tips här?? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
intothesea Postat 7 december 2006 Dela Postat 7 december 2006 Välkommen skall du vara! Tycker inte om det där Techno grejset.Men välkommen likväl:) Ha dè Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ChromaWoods Postat 7 december 2006 Dela Postat 7 december 2006 Du kommer få många tips här. Välkommen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
AuDiOToNiC (oregistrerad) Postat 7 december 2006 Dela Postat 7 december 2006 tackar tackar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 7 december 2006 Dela Postat 7 december 2006 Haj Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zyan Postat 7 december 2006 Dela Postat 7 december 2006 Techno är inget för mig, men välkommen ändå 😠 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 7 december 2006 Dela Postat 7 december 2006 Välkommen! Techno är ju trevligt.. Om techno är techno allså!😠 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thimmie Postat 7 december 2006 Dela Postat 7 december 2006 Tjena! Välkommen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jejje Postat 7 december 2006 Dela Postat 7 december 2006 Hallå på daaaaaaj!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thrinithan (oregistrerad) Postat 7 december 2006 Dela Postat 7 december 2006 heluuu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
illvaesen Postat 7 december 2006 Dela Postat 7 december 2006 Välkommen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cloudsurfer Postat 7 december 2006 Dela Postat 7 december 2006 Hjärtligt välkommen, elektroniskt är alltid bra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FredrikMikaelsson Postat 7 december 2006 Dela Postat 7 december 2006 hallå eller! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nexustwins Postat 7 december 2006 Dela Postat 7 december 2006 (redigerat) Haj ahh, hjälp var? Edit: Fan vad kass jag är, kasst skämt. Ursäktar att jag utsatte er för detta 😄 Edit2: Hej! 😄 Redigerat 7 december 2006 av Nexustwins Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.