emser Postat 7 december 2006 Postat 7 december 2006 Jag har haft så fantastiskt kul på realworlds remix site de senaste veckorna. Här är ett av mina alster. Håll till godo och rösta gärna 😳 LÅTNAMN: BlissLessMix ARTIST/GRUPP: emser/Afro Celt Sound System GENRE: Remix LÅTLÄNGD: 3:32 KOMPOSITÖR:emser/Afro Celt Sound System PRODUCENT: emser EV. MEDVERKANDE: emser/Afro Celt Sound System INSPELNINGSÅR: 2006 FORMAT: mp3 LÅTLÄNK: BlissLessMix
karl Postat 7 december 2006 Postat 7 december 2006 Nice....nu har jag inte hört orginalet och det kanske är lika bra det 😉🙂 detta var kalassound och kan förstå att du går iväg på detta...du gjorde det med Nailed och det här måste vara 100 i kvadrat roligare utmaning...jag följde "shockremixtävlingen" och det var en del j*la bra remixar...kul pryl men säkert hur tidskrävande som helst...men jag tycker du har gått i mål 😉😄 best karl
Nexustwins Postat 7 december 2006 Postat 7 december 2006 Låter bra, häftig mix =). Har inte hört orginalet och det är inte riktigt min musik stil, ljudmässigt ligger den bra till men det är lite för mycket sub bas här & var i mitt tycke. // Nexustwins
emser Postat 7 december 2006 Trådstartare Postat 7 december 2006 Cool, tackar. Lite längre ner på den här sidan finns originalet att lyssna på. /And
Burnin Sven (oregistrerad) Postat 7 december 2006 Postat 7 december 2006 Häftigt låter fint som fan, får man lägga upp remixarna visste inte det. Jag hann aldrig färdig med min shock the monkey men då kanske det kan vara idé att fixa klart den och kan lägga upp den då? Din remix låter riktigt jävla bra superintressant är en stor underdrift den satt som en keps helt enkelt. Göran
emser Postat 8 december 2006 Trådstartare Postat 8 december 2006 Häftigt låter fint som fan, får man lägga upp remixarna visste inte det. Jag hann aldrig färdig med min shock the monkey men då kanske det kan vara idé att fixa klart den och kan lägga upp den då? Din remix låter riktigt jävla bra superintressant är en stor underdrift den satt som en keps helt enkelt.Göran Tacksan, Du får nog inte lägga upp remixen här men länka till realworldremixed kan väl ingen opponera sig emot. Just do it! /And
Burnin Sven (oregistrerad) Postat 8 december 2006 Postat 8 december 2006 Ok och det är väl klart givetvis, skrev innan jag tänkte . Får kolla där om det finns nåt läge att ladda upp låtar från gamla tävlingar.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.