Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Jag har en del låtar som jag kanske skulle tänka mej att lägga ut här..

Men grejen är den att jag kan inte spela instrument så bra, och det låter lixom enformigt på något vis..Då känns det lite typ "skämmigt" att lägga ut nån låt...Min grej är att sjunga, jag kan variera min röst rätt mycket, jag kan sjunga basigt, vanligt, och gå upp i opera likande röst.

Letar efter någon som kan spela instrument bra och så...Men som sagt..

Jag tycker det verkar rätt komplicerat att lägga ut låtarna..Finns det nått smidigt sätt att göra det på?

Annons
Postat

Frågan du ställde poppar upp här dagligen och av någon anledning blir nattis totalt vansinnig när man inte använder sökfunktionen och försäkrar sig om att en liknande tråd inte redan finns innan man postar en ny.

tips: fråga aldrig om ljudkort. Då kommer han förmodligen personlingen hem till dig och tar dig i örat.

Danny Cort (oregistrerad)
Postat

Jag tycker att SC är bökigt. Måste hålla på med registreringar o.s.v. men jag är kanske också dum i huvudet. Det är nog därför jag började lira.

Jag använder iallafall en ftp server, d.v.s. att när ni lyssnar på mina låtar

så laddas dom direkt från min dator. Jag tycker att jag har kontroll över låtarna på ett bättre och smidigare sätt.

Hej förresten, Danny.

Trevligt att träffas.

*Fast Handslag*

Postat

Hello Danny *skakar hand med*

Jag tycker att det mesta verkar bökigt 😆 Men jag får nog ta hjälp av någon sen tror jag =)

Jag gick in på demomusik.nu oxå, men den servern var nere när man skulle ladda upp låtar...

Jag brukar vanligtvis skicka över mina låtar via msn...

Så om du vill lyssna på några av mina låtar, så kan du gå in på msn och adda mej...

*kram*

Postat

ftp är superenkelt.

Jag kan visa

nattvaktaren (oregistrerad)
Postat

Är ni lika gamla?

Postat
Är ni lika gamla?

Vilka?

Postat

Vilka är lika gamla?

snacka om att soundclick är väldigt rörigt..

Tycker jag i alla fall =)

Bengan (oregistrerad)
Postat

Aloha! Var på Soundclick ska vi leta då tro???

Musicupnorth funkar finfint med! (www.musicupnorth.com)

Bengan (oregistrerad)
Postat

Ok...har lyssnat lite snabbt. Återkommer när jag har lyssnat på "hi-fi"-versionerna med.....de var inte godkända än.

• 2 månader senare...
Postat

Har man väl kommit in i det är SoundClick suveränt.

Kan man sen tänka sig att lägga ca 80:- i mån blir

det ännu bättre.

Vart inne och kollade din låt.

Sången va väl ok 😆

bitvis. Musiken va som du själv

sagt sisådär.........

Postat

Det lät väl helt ok, saknas ju lite hihats och grejer, är i princip bara en kick, lite claps och en crash (heter det så, jo visst gör det väl?).

Men du nämde som sagt att din grej var att sjunga, inte göra musiken och så antar jag att detta var ett kort exempel, inte en färdig låt.

Musiken ger mig lite nostalgikänslor. Fick mig att leta fram en gammal singel med gruppen "twenty 4 seven", sånt jag lyssnade intensivt på en gång i tiden :rolleyes:

/NForm

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.