SaraL (oregistrerad) Postat 6 december 2006 Dela Postat 6 december 2006 Jag har en del texter som jag gärna skulle vilja få musik till. nån som kan hjälpa mig? 😕 P.S jag är helt ny på denna sida så jag fattar varken upp eller ned. D.S 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jejje Postat 6 december 2006 Dela Postat 6 december 2006 Vilken musikstil vill du att det ska vara? Vilken typ av texter är det? Lägg upp ett exempel här vetja! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 6 december 2006 Dela Postat 6 december 2006 Sjunger du själv dina texter med...? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SaraL (oregistrerad) Postat 6 december 2006 Dela Postat 6 december 2006 jag är inne på en lite rockigare stil. Texterna handlar ganska mycket om kärlek, svek (lite typiskt kanske) Detta är ett stycke ur en text jag skrivit. I hope for more time with you But i seems like it never will be true My heart will not beat until you speak Three small words i want to hear Can you whisper them in my ears You need to know how i feel Without you I can’t breathe Sweet you my dear Come to me and stay Now and forever until the end It will be you and me, You will see Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SaraL (oregistrerad) Postat 6 december 2006 Dela Postat 6 december 2006 Jo, jag sjunger lite. men har väl hopp om att nå med lite bättre röst kan sjunga! =) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.