Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Jag försöker hitta om det finns en plug som fungerar som en separat pattern sequenser så jag t.ex kan bygga upp beats med waldorf attack på samma sätt som jag arbetar med Redrum i Reason. Har letat runt lite på forumet, men det enda jag hittar är ett förslag på att styra Waldorfen med Grooveagent. Skulle det fungera?

Annons
Postat

mjo, groove agent kan med vad jag vet skicka sina patterns via midi ...men dock så har jag fått för mig att det bara finns fasta patterns i de programet...

Postat
I version 3, som kommer snart, ska det även gå att editera dess patterns - men i de två första versionerna är det bara fasta patterns.

mannen med stenkoll som alltid 😳

Postat (redigerat)

Tack... värdefull info.

Guru tycker jag verkar värt pengarna. Iof så ser jag ingenstans något som tyder på att den kan styra en annan VST-plugg (rätta mig om jag har fel), men att köra Rewire-versionen av guru verkar väldigt intressant för min del.

Redigerat av Henkera

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.