Majken Postat 6 december 2006 Postat 6 december 2006 East West skänker bort ett dussin instrument från samplingsbibliotek som RA och Colossus. Sammanlagt rör det sig om drygt två gigabyte ljud som enkelt används med en medföljande Kontakt Player. http://www.soundsonline.com/Free-Virtual-I...c-pr-EW-D2.html
rainydays Postat 6 december 2006 Postat 6 december 2006 Det var ju givmilt. Fast de flesta av ljuden verkar ju bara vara en del av ett instrument, vilket inte gör dem så hemskt användbara. Men det är ju en demo hursomhelst.
Björn Olsberg Postat 6 december 2006 Postat 6 december 2006 [...] som enkelt används med en medföljande Kontakt Player. Hey, någon som vet om det är en demo av Kontakt Player eller är det så lyckat att folk som laddar ner skivan kan använda den för att göra en crossgrade till Kontakt 2?
Twilight_Zound Postat 6 december 2006 Postat 6 december 2006 (redigerat) Shippingcost 22.95$ 😆 Och vilket tryck det var på downloadservern 😛😆 Redigerat 6 december 2006 av Twilight_Zound
Cliff Postat 6 december 2006 Postat 6 december 2006 17kb/s 😉 Kommer ta ett tag.., 33:24:15 närmare bestämt... Ingen som har testat än?
ChromaWoods Postat 6 december 2006 Postat 6 december 2006 Och vilket tryck det var på downloadservern 😛 😉 Japp... "Återstående tid: 40 tim 50 min" Jahapp... men då går väl jag och lagar mat sålänge då..
DrHans Postat 6 december 2006 Postat 6 december 2006 Och vilket tryck det var på downloadservern 😛 😉 Japp... "Återstående tid: 40 tim 50 min" Jahapp... men då går väl jag och lagar mat sålänge då.. Vad blir det?
ChromaWoods Postat 6 december 2006 Postat 6 december 2006 Och vilket tryck det var på downloadservern 😛 😉 Japp... "Återstående tid: 40 tim 50 min" Jahapp... men då går väl jag och lagar mat sålänge då.. Vad blir det? [OFF TOPIC] Kul att du frågar! Det blir en ljuvlig kycklingpanna med mycket paprika och chunkig salsasås, lagom stark. Sen sprinklar jag över några nypor solrosfrön, vilket ger en fin dos med zink och är även bra för oss män, bra för "produktionen" så att säga. Annars blir det svältföda månaden ut, lade en beställning på Thomann på drygt 6 lax tidigare i veckan. Så... nudlar, riskakor och varuprover från jobbet ett tag framöver. [/OFF TOPIC] Ber om ursäkt för OT, men det vore ju oartigt av mig att inte svara. 🙂
rainydays Postat 6 december 2006 Postat 6 december 2006 varför i hela friden la de inte upp torrents istället?
large Postat 20 december 2006 Postat 20 december 2006 Jag kunde inte öppna .dmg filen. Fick nåt skumt meddelande om att filen var knas. Laddade ner en gång till. Samma sak. Hmmm. någon som lyckats packa upp filen på Mac? /L
Twilight_Zound Postat 20 december 2006 Postat 20 december 2006 Jag kunde inte öppna .dmg filen. Fick nåt skumt meddelande om att filen var knas. Laddade ner en gång till. Samma sak. Hmmm. någon som lyckats packa upp filen på Mac?/L "DMG-filer öppnas i Finder och skapar en ny "enhet". Man kan även kopiera filer från enheten, och även "mata ut" den, precis som med exempelvis CD-skivor." Fritt saxat från Wikipedia
D Vibe Postat 23 december 2006 Postat 23 december 2006 (redigerat) Tjae, det gick inte att installera här... Windows.. Redigerat 23 december 2006 av D Vibe
Nexustwins Postat 29 december 2006 Postat 29 december 2006 Tankar ner i 217 kb/s här! (Har en 2 mib lina). Gottis, får se om det är nått att ha =).
Nexustwins Postat 4 januari 2007 Postat 4 januari 2007 (redigerat) Kommer nu med en utvärdierng: Över lag låter det bra, väldigt få ljud förhållade till storleken. Skulle säga att det är ett varierat pack & du kommer nog bara använda 1 av ljden som finns här. Så jag ger er följande råd: Ni som har snabb lina & lite tomt på era diskar, ta hem det. Ni som har slö lina kan strunta i det, det är inte värt mödan. Edit: är det bara jag som får en bugg i den? Vid export hackar ljuden till & stannar 😠 . Edit: Rubrikstavfel fixxxat. Redigerat 10 januari 2007 av Nexustwins
tbruce Postat 4 januari 2007 Postat 4 januari 2007 Kommer nu med en utväredierng: En vadförnågothurmycket? 😠
ZeroX Postat 25 oktober 2007 Postat 25 oktober 2007 <span style='font-size:14pt;line-height:100%'>Kommer nu med en utväredierng:</span> En vadförnågothurmycket? 😎 Vad hände med detta?? Kan man fortfarande ladda ner den eller? /Micke
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.