Midori Postat 3 augusti 2004 Postat 3 augusti 2004 Tja, kan man inte sätta upp en liten bild på sig själv här på forumet?eller måste man ha en sån där smail gubbe?
Midori Postat 3 augusti 2004 Trådstartare Postat 3 augusti 2004 Jag har försökt att sätta upp en blid flera gånger...Men det verkar inte funka.. Jag får be nån om hjälp senare då, men tack en då..
Carl_B Postat 3 augusti 2004 Postat 3 augusti 2004 Jag har försökt att sätta upp en blid flera gånger...Men det verkar inte funka..Jag får be nån om hjälp senare då, men tack en då.. kolla att du försöker ladda upp en me rätt format...
Rix Postat 3 augusti 2004 Postat 3 augusti 2004 Kanske inte värt att lägga ut bild på sig själv, får så många oanständiga förslag. Talar av erfarenhet! 😆
Midori Postat 3 augusti 2004 Trådstartare Postat 3 augusti 2004 hahha =)... Det måste vara nått fel på dem biderna jag försöker ladda upp.. det strå att det inte får vara mer än 64 pix, och det är det inte... vad kan det då vara för fel?
tordA Postat 3 augusti 2004 Postat 3 augusti 2004 Kanske inte värt att lägga ut bild på sig själv, får så många oanständiga förslag. Talar av erfarenhet! 😎 avis 🙂
tordA Postat 3 augusti 2004 Postat 3 augusti 2004 hahha =)...Det måste vara nått fel på dem biderna jag försöker ladda upp.. det strå att det inte får vara mer än 64 pix, och det är det inte... vad kan det då vara för fel? max 8Kb, tror jag det ska vara en hoppande GIF blir lätt 30Kb
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.