Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

* LÅTNAMN: Hallelujah

* ARTIST/GRUPP: Chris och Micke

* GENRE: Singer/songwriter

* KOMPOSITÖR: Leonard Cohen

* PRODUCENT: Chris Michols

* INSPELNINGSÅR: 2006

* FORMAT: Mp3 192Kbps

* STATUS: Bara på skoj

Hallå vänner! Har varit frånvarande ett tag från vår trevliga bräda. Trots det har jag ändå inte fått ett vettigt dugg gjort. Det är för illa!

Jag och en kompis satt och plojjade lite. Det blev en inspelning av den fantastiska Hallelujah. Egentligen är det helgerån att göra på det här viset men ta den inte på för mycket allvar!

Edit! Postade en cover vilket förstås inte är tillåtet. Smäll på fingrarna till mig

Redigerat av lonewind
Annons
Postat (redigerat)

När du postar demolåtar på forumet, ska det vara dina egna och inte en cover på någon utgiven låt. Anledningen är att coverlåtar ska "Stimmas". Alla eventuella samplingar som används måste vara "clearade" (friköpta) för att få göras offentligt, vilket gör att vi även generellt sett säger nej till remixer. Detta oavsett om det ligger på forumets egen server, eller länkas till från andra servers.

Från tråden: Regler för låtuppladdningar

Redigerat av Snake
Postat
När du postar demolåtar på forumet, ska det vara dina egna och inte en cover på någon utgiven låt. Anledningen är att coverlåtar ska "Stimmas". Alla eventuella samplingar som används måste vara "clearade" (friköpta) för att få göras offentligt, vilket gör att vi även generellt sett säger nej till remixer. Detta oavsett om det ligger på forumets egen server, eller länkas till från andra servers.

Från tråden: Regler för låtuppladdningar

Åh... sorry! Sånt där vet jag ju egentligen! Är bara lite trött i skallen...

Tar bort länken genast...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.