Järven Postat 5 december 2006 Dela Postat 5 december 2006 (redigerat) Helt plötsligt blev mitt liiiite enklare! 😉 http://video.google.com/videoplay?docid=47...=genre%3Acomedy Bara i Japan kan dom studera ut nåt så exakt! Redigerat 5 december 2006 av Järven Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 5 december 2006 Dela Postat 5 december 2006 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hegobald Postat 5 december 2006 Dela Postat 5 december 2006 Jag tror f**nimej att videon spelas upp bakvägen jag.. Att tröjjan redan var viken innan hon tog tag i den typ.. 😉 För så enkelt kan det ju inte vara eller??? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 5 december 2006 Dela Postat 5 december 2006 Jag tror f**nimej att videon spelas upp bakvägen jag.. Att tröjjan redan var viken innan hon tog tag i den typ.. 😉 För så enkelt kan det ju inte vara eller??? Pröva Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 5 december 2006 Dela Postat 5 december 2006 She's a witch, a witch! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hegobald Postat 5 december 2006 Dela Postat 5 december 2006 Jag tror f**nimej att videon spelas upp bakvägen jag.. Att tröjjan redan var viken innan hon tog tag i den typ.. 😉 För så enkelt kan det ju inte vara eller??? Pröva Har du? Funkar det? 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 5 december 2006 Dela Postat 5 december 2006 Jag tror f**nimej att videon spelas upp bakvägen jag.. Att tröjjan redan var viken innan hon tog tag i den typ.. 😉 För så enkelt kan det ju inte vara eller??? Pröva Har du? Funkar det? 😉 Nopp, men du kan ju pröva och berätta för oss andra dödliga hur de gick. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zyan Postat 6 december 2006 Dela Postat 6 december 2006 Jag och en kompis lärde oss det där när vi hitta videon för några år sedan, var på förfesten. Tror det var 2004, det gick, men bara på vissa tröjor. Kommer dock inte ihåg varför. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 6 december 2006 Dela Postat 6 december 2006 Dedär är ju ett gammalt knep! Min bror viker alltid sina t-shirtar så. Och i en affär jag varit i vek de också så. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Johan Royen Postat 6 december 2006 Dela Postat 6 december 2006 ja, det där är ju en klassiker. funkar utmärkt om man kan hitta en plan och ren yta att göra det på. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vallhagen Postat 6 december 2006 Dela Postat 6 december 2006 Jofan 😏 Det funkar! Har inte riktigt snitsen som på videon, men visst fan går det:) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 6 december 2006 Dela Postat 6 december 2006 😏 Ska genast prova det på grannflickorna... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.