caliwmeister (oregistrerad) Postat 5 december 2006 Dela Postat 5 december 2006 Tjena, Calle var namnet och detta är första inlägget här! Tänkte samtidigt passa på att ge er länken till min MySpace där min nya låt ligger. Skriv gärna vad ni tycker också! Tack! http://www.myspace.com/caliwmeister Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FredrikMikaelsson Postat 5 december 2006 Dela Postat 5 december 2006 hejhej! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Valdez Postat 6 december 2006 Dela Postat 6 december 2006 Hejsan o välkommen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hegobald Postat 6 december 2006 Dela Postat 6 december 2006 caliwmeister?? Kommer du att vara aktiv på forumet eller tog du bara en chans att promota din låt? Hej på Dig i alla fall.. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
caliwmeister (oregistrerad) Postat 6 december 2006 Dela Postat 6 december 2006 Jag är då allt aktiv 😄 Tack för välkomnandet! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ChromaWoods Postat 6 december 2006 Dela Postat 6 december 2006 "In doubt I go out".... fyndig titel. 🙂 Välkommen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
RoBERT Postat 6 december 2006 Dela Postat 6 december 2006 Välkommen in i värmen! Jag har bakat kärleksmums idag! 😆🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thimmie Postat 7 december 2006 Dela Postat 7 december 2006 Tjena! Välkommen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nexustwins Postat 7 december 2006 Dela Postat 7 december 2006 Tjenare! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 7 december 2006 Dela Postat 7 december 2006 Hej! 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
D.i.a Postat 8 december 2006 Dela Postat 8 december 2006 Hej Hej Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
djonas Postat 9 december 2006 Dela Postat 9 december 2006 Hej ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zyan Postat 9 december 2006 Dela Postat 9 december 2006 Välkommen.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.