Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat
Produktionen låter tyvärr rätt hemsk, tycker jag, även för att vara dansband. Refrängen är väl inte heller helt klockren, som redan påpekats. Men med ett riktigt dansband kan den säkert funka på lördagsdansen.

Produktionen är kass? Du menar inte EQ?

Produktionen är klockren för ett riktigt band, eftersom intresse redan finns ;D

Eq:en är däremot åt helvete ställd överallt. så får ta ner det till studion o mixa det där istället!

/Perrra

Annons
Postat
Jag är ingen "dansbandare" då jag släppt ett par hårdrocksplattor. Men jag har dock respekt för andra musikstilar som jag inte behärskar. Detta var inte på långa vägar "Svensktopps-material"!

Det finns inga genvägar... Antingen är man hängiven musikstilen, eller så ger man f*n i det!

😄

Mitt mål är kanske inte att skriva svensktoppen musik, men jag tycker det är skitball med dansband, speciellt när man är ute o tatt ett par grogg och ser bandet spela allt live, helt otroligt mysigt.

Dessutom finns det inga kåtare damer än fruntimmer på mogendans haha 😉

Jag kan garantera att denna låten kommer komma ut på skiva på ett eller annat sätt .

Vänta bara tills låten blir studioinspelad av en "orkester" ... världens fulaste namn tror ja .. "orkester" 😄

Aja! Danke schön ändå

Postat
men det är en sak som förstör hela mixen och det är baskaggen, den låter som en närmickad fotbollsventil eller liknande 😄 varit lite tajj på gejten ?

Helt korrekt...

för mkt gate och konstigt mickning :/

Men jag ska byta ut baskaggen tll slutversionen så no probs =)

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.