Claesson Postat 3 augusti 2004 Postat 3 augusti 2004 Hallå. 😉 Jag kommer snart få en Zoom MRS-4 ner i brevinkastet. Grejen är den att han jag köpte den av, nämde något om att jag var tvungen att köpa mig en smart card läsare.. Okey tänkte jag, inte en aning om vad det kan vara. Men det kollar jag väl upp på internet senare. Problemet är att jag inte hittar någon bra information om smart card läsare. Kan någon hjälpa mig, Är det en mjukvara? Eller vad är det.. Vart kan jag få tag på en, och information om en. Tack på förhand.. /En nybörjare
Andreas L Postat 3 augusti 2004 Postat 3 augusti 2004 Som jag fattar det..: Du spelar in ett smartcart och sedan behöver du en extern läsare för att kunna flytta det som du spelat in, till din dator. Länken nedanför visar exempel på en läsare för smartcard. SmartCardLäsare portastudion... info
Claesson Postat 3 augusti 2004 Trådstartare Postat 3 augusti 2004 Tack Andreas! 😱 Det var ju kanske inte så komplicerat som jag trodde. Jag får helt enkelt ta och köpa mig en sån, var ju inte så fruktansvärd dyrt heller. Ha de gött!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.