Claesson Postat 3 augusti 2004 Postat 3 augusti 2004 HallĂ„. đ Jag kommer snart fĂ„ en Zoom MRS-4 ner i brevinkastet. Grejen Ă€r den att han jag köpte den av, nĂ€mde nĂ„got om att jag var tvungen att köpa mig en smart card lĂ€sare.. Okey tĂ€nkte jag, inte en aning om vad det kan vara. Men det kollar jag vĂ€l upp pĂ„ internet senare. Problemet Ă€r att jag inte hittar nĂ„gon bra information om smart card lĂ€sare. Kan nĂ„gon hjĂ€lpa mig, Ăr det en mjukvara? Eller vad Ă€r det.. Vart kan jag fĂ„ tag pĂ„ en, och information om en. Tack pĂ„ förhand.. /En nybörjare
Andreas L Postat 3 augusti 2004 Postat 3 augusti 2004 Som jag fattar det..: Du spelar in ett smartcart och sedan behöver du en extern lÀsare för att kunna flytta det som du spelat in, till din dator. LÀnken nedanför visar exempel pÄ en lÀsare för smartcard. SmartCardLÀsare portastudion... info
Claesson Postat 3 augusti 2004 TrĂ„dstartare Postat 3 augusti 2004 Tack Andreas! đ± Det var ju kanske inte sĂ„ komplicerat som jag trodde. Jag fĂ„r helt enkelt ta och köpa mig en sĂ„n, var ju inte sĂ„ fruktansvĂ€rd dyrt heller. Ha de gött!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.