Light Head Postat 5 december 2006 Postat 5 december 2006 Tänkte kolla om det finns någon med "sångcoach"-ambitioner som vill testa sina ambitioner på mig. Om du lyckas lära mig att klara mig hjälpligt så har du goda förutsättningar för en framtid som efterfrågad sångcoach. :-) Intresserad?
Signert Postat 5 december 2006 Postat 5 december 2006 Man kan få gratis sånglektioner som "elevobjekt" på Musikhögskolan, dvs. du går för en student, under överinseende av en lärare. Bara ett tips, ifall du inte hittar någon.
saverman Postat 5 december 2006 Postat 5 december 2006 Kanske blir att man flyttar till Göteborg frammåt sommaren/hösten. Utifall du inte hittar någon... 😆
FredrikMikaelsson Postat 5 december 2006 Postat 5 december 2006 Vad är det i sjungandet du vill lära dig? Hitta toner eller bara att yla vackert 😆
Light Head Postat 5 december 2006 Trådstartare Postat 5 december 2006 (redigerat) Rubbet... Jag inbillar mig att jag har ett gott gehör, men att sätta tonerna är en helt annan sak. Men det där med musikhögskolan var ett väldigt bra tips! Redigerat 5 december 2006 av Light Head
Signert Postat 5 december 2006 Postat 5 december 2006 Hittade lite info. Tyvärr ett tag kvar till nästa uttagning: http://www.musik.gu.se/aktuellt/vanliga_fragor.htm
funky monk Postat 5 december 2006 Postat 5 december 2006 kolla också in boken complete vocal technique med C. Sadolin
Light Head Postat 5 december 2006 Trådstartare Postat 5 december 2006 (redigerat) Ops, det var ju ett tag tills det blir uttagning. :-/ Midsommar går ansökan ut,, och sedan blir det till att provsjunga i september. Känns tungt att vänta så länge. Någon som känner sig manad att leka sångpedagog? Redigerat 5 december 2006 av Light Head
MUSIKANTEN Postat 6 december 2006 Postat 6 december 2006 Ops, det var ju ett tag tills det blir uttagning. :-/ Midsommar går ansökan ut,, och sedan blir det till att provsjunga i september. Känns tungt att vänta så länge. Någon som känner sig manad att leka sångpedagog? Jag bor ju i Göteborg.... Jag kanske kan hjälpa dig. Mejla mig på steve_swede67@yahoo.com så kanske vi kan komma överrens om nåt. Mvh /Stefan
Nexustwins Postat 10 december 2006 Postat 10 december 2006 Ops, det var ju ett tag tills det blir uttagning. :-/ Midsommar går ansökan ut,, och sedan blir det till att provsjunga i september. Känns tungt att vänta så länge. Någon som känner sig manad att leka sångpedagog? Jag bor ju i Göteborg.... Jag kanske kan hjälpa dig. Mejla mig på steve_swede67@yahoo.com så kanske vi kan komma överrens om nåt. Mvh /Stefan Ett sexpack per gång? 😛
Light Head Postat 10 december 2006 Trådstartare Postat 10 december 2006 Tror du han har dåligt självförtroende? Det är ju jag som skall ha det?! Eller, hmm du tänkte kanske så.. Att jag skall ha den där 6-packen för mitt dåliga självförtroende? Slurp
PBM Postat 10 december 2006 Postat 10 december 2006 För att vara på säkra sidan kan du ju köpa ett flak.
MUSIKANTEN Postat 11 december 2006 Postat 11 december 2006 Ops, det var ju ett tag tills det blir uttagning. :-/ Midsommar går ansökan ut,, och sedan blir det till att provsjunga i september. Känns tungt att vänta så länge. Någon som känner sig manad att leka sångpedagog? Jag bor ju i Göteborg.... Jag kanske kan hjälpa dig. Mejla mig på steve_swede67@yahoo.com så kanske vi kan komma överrens om nåt. Mvh /Stefan Ett sexpack per gång? 😕😳 Hehehe.... Jag dricker inte ÖL, men ett paket blöjor skulle inte sitta dumt!! /Stefan
drloop (oregistrerad) Postat 11 december 2006 Postat 11 december 2006 Ett sexpack per gång? 😎😛 Hehehe.... Jag dricker inte ÖL, men ett paket blöjor skulle inte sitta dumt!! /Stefan Kinky? 😉
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.