ThomasJ Postat 5 december 2006 Postat 5 december 2006 Öh: hehe http://www.aftonbladet.se/vss/halsa/story/...,947083,00.html
MikkeÖland Postat 5 december 2006 Postat 5 december 2006 (redigerat) Jag tog fram o använder min sen helgen. Här är en BILD på den. Jag brukar ha den i fönstret så förbipasserande kan njuta av den. / Mikke Redigerat 5 december 2006 av MikkeÖland
Dark Of Light Postat 5 december 2006 Postat 5 december 2006 Jag tog fram o använder min sen helgen. Här är en BILD på den. Jag brukar ha den i fönstret så förbipasserande kan njuta av den. / Mikke 😏 Glöm inte kulorna...
Umemagnus Postat 5 december 2006 Postat 5 december 2006 (redigerat) Å dagens musikrelaterade ord; Stacke - alltså pinnen som sitter mellan kontrabas/cello, och golvet... Blanda alltså inte ihop Stacke å staken... Kan leda till förvirrade konversationer med kontrabasister... Man ska heller inte blanda ihop ADSL och ADHD 😆 Redigerat 5 december 2006 av Umemagnus
Christofer Postat 5 december 2006 Postat 5 december 2006 Å dagens musikrelaterade ord; Stacke - alltså pinnen som sitter mellan kontrabas/cello, och golvet... Blanda alltså inte ihop Stacke å staken... Kan leda till förvirrade konversationer med kontrabasister... Man ska heller inte blanda ihop ADSL och ADHD 😱 😉😆😆
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.