Lunne (oregistrerad) Postat 3 augusti 2004 Postat 3 augusti 2004 Tjena. Är en nöjd andvändare av ProTools.. Har ett Digi 001 rack o PTLE kör OSX Eftersom jag e en liten macoman eller macofil kanske e bättre utryckt. Så blev jag väldigt intressarad av Logic när börjat läsa mer om det. Denna fråga kanske skka va i protools avd inte säker men men.. Kan man köra Logic på digi 001:an eller.? den e väll bunden till deras egen mjukvara. har tänkt byta upp mig till 002:an men då kanske man skulle snegla på nått annat som funkar bättre med Logic?
VacUm Postat 3 augusti 2004 Postat 3 augusti 2004 Funkar fint att köra Digi001 i logic på mac. Sålänge du har ASIO-drivrutiner så ska de funka finfint.
drifter7508 Postat 12 augusti 2004 Postat 12 augusti 2004 Logic + DIGI 001 funkar kalas på PC också! Så det är väl likadant med MAC! 😄 Som sagt bara asio drivisar finnes så ska det inte vara några problemas!
lavrell Postat 5 oktober 2004 Postat 5 oktober 2004 Vi kör Logic + Digidesign 002 i plugget och det funkar utmärkt så det är bara att tuta på! 🙂
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.