Latency Postat 4 december 2006 Postat 4 december 2006 (redigerat) LÅTNAMN: "Inget namn än" ARTIST/GRUPP: Martin GENRE: Ambientsynt med lite chillikrydda LÅTLÄNGD: ca 3,40 KOMPOSITÖR: Martin PRODUCENT: Martin EV. MEDVERKANDE: INSPELNINGSÅR: 2006 FORMAT: MP3 STORLEK: 5.18 Mb STATUS: Skiss LÅTLÄNK: Your browser does not support the HTML5 audio tag Funkar denna skiss? Finns det hopp 😕 Kommer nog att lägga på distad vocoderröst senare. OBS! Den är inte mixad utan bara en skiss. Men feedback om ljudbild och nivåer är tacksamt Redigerat 9 december 2006 av Latency
Latency Postat 5 december 2006 Trådstartare Postat 5 december 2006 Ojoj.... inte alla på en gång nu. Svara en i taget... 😳
unbornichen Postat 5 december 2006 Postat 5 december 2006 Funkar det? jorå, det funkar väl som ett "sound", men det finns ju ingen "låt" att tala om för mig. Skulle väl funka som bakgrundsmusik till nåt spel/film. riktigt snygg produktion dock!
Light Head Postat 5 december 2006 Postat 5 december 2006 Snyggt! Skön arp och bra trummor. Lägg på vocoder a.s.a.p. det vill jag gärna höra. :-) "We are the robots" Vad är det för instrument?
Latency Postat 9 december 2006 Trådstartare Postat 9 december 2006 (redigerat) Snyggt! Skön arp och bra trummor. Lägg på vocoder a.s.a.p. det vill jag gärna höra. :-) "We are the robots" Vad är det för instrument? Tack! Det är bara VST synthar. Hypersonic, Arturia och Vanguard. Hypersonic har jag själv och resten har polarn. Skall snart lägga på vocoderrösten får vi se vart den tar vägen 🙂 Redigerat 9 december 2006 av Latency
Latency Postat 9 december 2006 Trådstartare Postat 9 december 2006 Funkar det? jorå, det funkar väl som ett "sound", men det finns ju ingen "låt" att tala om för mig. Skulle väl funka som bakgrundsmusik till nåt spel/film. riktigt snygg produktion dock! Tjena! Den känns kanske lite tunn och sen har jag inget slut klart just nu. Fast jag hoppas på en lyssning till när vocoderrösten lagts till 🙂
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.