awt (oregistrerad) Postat 4 december 2006 Postat 4 december 2006 (redigerat) * LÅTNAMN: big life * ARTIST/GRUPP: awt * GENRE: "drill 'n' bass" "idm" * LÅTLÄNGD: 4 minuter och 32 sekunder * KOMPOSITÖR: Anders Walldén * PRODUCENT: Anders Walldén * EV. MEDVERKANDE: * INSPELNINGSÅR: 2006 * FORMAT: 192kbps mp3 * STORLEK: 6,24 mb * STATUS: färdig demo * Mastrad av: Elof 🙂 * LÅTLÄNK: Your browser does not support the HTML5 audio tag ursäkta strulet Redigerat 5 december 2006 av awt
Lundin Postat 4 december 2006 Postat 4 december 2006 Ändrade din länk då den inte gjorde från eller till i sin första inkarnation.. Låten är alldeles för svårtolkad enligt mitt musiköra för att jag ska komma på något kreativt svar, men mixen överlag kändes väl balanserad.
ThomasJ Postat 4 december 2006 Postat 4 december 2006 ordna bättre server! No Access You are trying to access a ZeBOX file from another site. Please try accessing the file again directly from:
awt (oregistrerad) Postat 4 december 2006 Postat 4 december 2006 Aj, jag testade och allt funkade här... ursäkta mig. låten finns även på min myspace om zebox strular mer
ynot Postat 6 december 2006 Postat 6 december 2006 Låten är mycket mycket...finns inte så mycket att andas ut på Saknar en tydlig melodi som återkommer,,, MR T 😄
awt (oregistrerad) Postat 7 december 2006 Postat 7 december 2006 Låten är mycket mycket...finns inte så mycket att andas ut påSaknar en tydlig melodi som återkommer,,, MR T 😉 Kan förstå dig 😎 där är en del återkommande element fast de kommer i nya former så vid första lyssningen är de kanske inte så självklara. Och mja, låten är ganska "mycket" tur att du inte har astma, hade kunnat gå illa 🙂
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.