Reason_user Postat 4 december 2006 Dela Postat 4 december 2006 Hej Undrar om det finns nåt gratis EQ program för windows xp där programmet är kopplat till allt ljud ut från datorn (tex output på ljudkortet) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zyan Postat 4 december 2006 Dela Postat 4 december 2006 Det går att ställa in på wave kanalen på båda mitt standardljudkort i laptopen och mitt specialkort för musikproduktion. Är du säker att det inte går på ditt? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 4 december 2006 Dela Postat 4 december 2006 Vilket ljudkort använder du? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nexustwins Postat 4 december 2006 Dela Postat 4 december 2006 Varför inte bara ställa om din källa? Tex, winamp har en utmärkt EQ. I Sitt studio program kan du bara använda en "EQ" i vst format. När jag körde med ett creative live kort så fanns programvara för eq inställningar och ett antal andra onödiga effkter med. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Reason_user Postat 4 december 2006 Trådstartare Dela Postat 4 december 2006 Jag har Maya44 MKII De sånt som inte går o ställa in som i tex reason de därför jag undra om de fanns nåt program som funkade som en EQ för allt ljud ut från datorn Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 4 december 2006 Dela Postat 4 december 2006 Jag har Maya44 MKII De sånt som inte går o ställa in som i tex reason de därför jag undra om de fanns nåt program som funkade som en EQ för allt ljud ut från datorn borde ju finnas ett EQ i ditt ljudkorts mixer/setup Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Reason_user Postat 4 december 2006 Trådstartare Dela Postat 4 december 2006 Nej mitt ljudkortsprogram har inget sånt inbyggt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.