ThomasJ Postat 4 december 2006 Postat 4 december 2006 Namn: And He say Artist: Thomasj/Lådan År: 06 Format: Mp3 Längd: CA 2 min Låtlänk: Your browser does not support the HTML5 audio tag .................. Ja lite glatt o skojjig av lådan igen då!
Jejje Postat 4 december 2006 Postat 4 december 2006 Namn: And He sayArtist: Thomasj/Lådan År: 06 Format: Mp3 Längd: CA 2 min Låtlänk: Your browser does not support the HTML5 audio tag .................. Ja lite glatt o skojjig av lådan igen då! Öh, jag förstår nog inte riktigt syftet med låten! Ska det vara roligt eller bara konstigt eller experimentellt eller...
ThomasJ Postat 4 december 2006 Trådstartare Postat 4 december 2006 Namn: And He sayArtist: Thomasj/Lådan År: 06 Format: Mp3 Längd: CA 2 min Låtlänk: Your browser does not support the HTML5 audio tag .................. Ja lite glatt o skojjig av lådan igen då! Öh, jag förstår nog inte riktigt syftet med låten! Ska det vara roligt eller bara konstigt eller experimentellt eller... förstår nog inte själv. Mest för övningens skull lixom. Gjordes på en halvtimme sisådär. Mest på skoj!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.