Eternal Postat 4 december 2006 Dela Postat 4 december 2006 Som sagt undrar jag om någon har ett intro som ska dra igång mitt gitarrupträdande på lördag. Ska bland annat lira fyra stycken gitarrlåtar och känner att ett snyggt intro är gött att börja med. Gärna med mycket stråkar. Men är inte så kräsen så länge det bygger upp en lite förväntningar hos publiken. Om ni nu inte har något som ni gjort tar jag gärna emot tips på bra intron. /Mikael Givetvis får ni credits. Fast ingen betalning då jag själv kommer stå lottlös. 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Piccazzo Postat 4 december 2006 Dela Postat 4 december 2006 Här kommer en liten snutt jag gjorde för ett par år sedan. Hoppas den duger.Har ingen användning av den själv. Symphoniskt Intro / Tomaz Productions Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Eternal Postat 4 december 2006 Trådstartare Dela Postat 4 december 2006 Här kommer en liten snutt jag gjorde för ett par år sedan.Hoppas den duger.Har ingen användning av den själv. Symphoniskt Intro / Tomaz Productions Riktigt bra faktiskt! 😎 Vad vill du bli kallad? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Piccazzo Postat 4 december 2006 Dela Postat 4 december 2006 Vad vill du bli kallad? The Man , The Myth , The Legend - Tiny 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Eternal Postat 4 december 2006 Trådstartare Dela Postat 4 december 2006 Vad vill du bli kallad? The Man , The Myth , The Legend - Tiny 😎 Ok! "Jag vill tacka Tiny för introt." 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zyan Postat 4 december 2006 Dela Postat 4 december 2006 Fett intro... samt en tråd som visar forumets funktion på bästa sätt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Eternal Postat 4 december 2006 Trådstartare Dela Postat 4 december 2006 Fett intro... samt en tråd som visar forumets funktion på bästa sätt. Ja, riktigt bra det här forumet. Tog mindre än 50 minuter för mig att få svar och ett bra intro. Rätt svårt att slå. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.