Linus Postat 3 december 2006 Dela Postat 3 december 2006 Komikern Aries Spears (känd från MADtv och Saturday Night Live) imiterar rappare och rappar med deras röster. 😕 Brutalt! Han gör Jay-Z och Snoop och DMX och alla är så träffande att originalen ska känna sig hotade!! Jag är mållös. 😲 http://www.youtube.com/watch?v=rP3qL4UG1TI Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
milton Postat 3 december 2006 Dela Postat 3 december 2006 God damn! Snoop var grymt bra , DMX sådär, men när han körde igång Jay-Z tappa jag hakan... Otroligt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
milton Postat 3 december 2006 Dela Postat 3 december 2006 "now i know where all those "never heard before" 2pac tracks and albums are coming from..." (saxat från youtube) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tbruce Postat 3 december 2006 Dela Postat 3 december 2006 Haha, jag har jäkligt dålig koll på rappare, men tillochmed jag kände igen Snoop och DMX. 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 3 december 2006 Dela Postat 3 december 2006 jävlar anamma va likt.. 😆 en polare till mig har snackat om den videon hela veckan.. 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Who the fuck is billy Jo? Postat 4 december 2006 Dela Postat 4 december 2006 fyfan va grym 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenta K Postat 17 december 2006 Dela Postat 17 december 2006 Helt sjukt bra faktiskt. . Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.