Zyan Postat 3 december 2006 Dela Postat 3 december 2006 Missa inte detta once in a lifetime erbjudande 😕 Tradera Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tbruce Postat 3 december 2006 Dela Postat 3 december 2006 hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha h ahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zyan Postat 3 december 2006 Trådstartare Dela Postat 3 december 2006 Kunde inte sagt det bättre själv 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Desecrated Postat 4 december 2006 Dela Postat 4 december 2006 *spya* Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stinkey Zwei Postat 4 december 2006 Dela Postat 4 december 2006 Vadå? Den har ju "snyggt F-hål"!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Umemagnus Postat 4 december 2006 Dela Postat 4 december 2006 följer det med barréackord? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
funky monk Postat 4 december 2006 Dela Postat 4 december 2006 Vadå? Den har ju "snyggt F-hål"!!! "snyggt F-hål"? Har man sett ett har man sett alla! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Martin Postat 4 december 2006 Dela Postat 4 december 2006 jag tycker han har suget i blicken. han är fin människa. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wernborg Postat 4 december 2006 Dela Postat 4 december 2006 Vadå? Den har ju "snyggt F-hål"!!! "snyggt F-hål"? Har man sett ett har man sett alla! Kan ett hål va snyggt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Polpotkin Postat 4 december 2006 Dela Postat 4 december 2006 frugans "f-hål" är rätt najs Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wernborg Postat 4 december 2006 Dela Postat 4 december 2006 frugans "f-hål" är rätt najs 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zyan Postat 4 december 2006 Trådstartare Dela Postat 4 december 2006 frugans "f-hål" är rätt najs 😄 Fyyyy! Inte vara så snuskig. 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stinkey Zwei Postat 5 december 2006 Dela Postat 5 december 2006 frugans "f-hål" är rätt najs 😠 😄😄😆🙂😛😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ChromaWoods Postat 5 december 2006 Dela Postat 5 december 2006 Den här då? 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
J.Westling Postat 5 december 2006 Dela Postat 5 december 2006 Den här då? 😱 Mm vill ha, men har redan allför många tyvärr. 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
surikatmamma Postat 5 december 2006 Dela Postat 5 december 2006 Den här då? 😱 Haha jag undrar om säljaren tvingade killen som bjöd att betala. 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Q Postat 5 december 2006 Dela Postat 5 december 2006 Varför har matrin stenmarck en gitarr sponsor men inte jag??? 😆😱😉😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ChromaWoods Postat 5 december 2006 Dela Postat 5 december 2006 Den här då? 😱 Haha jag undrar om säljaren tvingade killen som bjöd att betala. 😉 Ja, och jag undrar vad köparen isåfall fick - en tom kartong?? 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 5 december 2006 Dela Postat 5 december 2006 Den här då? 😆 Haha jag undrar om säljaren tvingade killen som bjöd att betala. 😄 Ja, och jag undrar vad köparen isåfall fick - en tom kartong?? 😄 frågan är vem som betalade frakten!? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 6 december 2006 Dela Postat 6 december 2006 Den här då? 😆 Haha jag undrar om säljaren tvingade killen som bjöd att betala. 😆 Ja, och jag undrar vad köparen isåfall fick - en tom kartong?? 😛 frågan är vem som betalade frakten!? Haha, trevligt om man får en avi och kommer till posten och ska hämta ut en luftgitarr 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.