FoXzy Postat 3 december 2006 Postat 3 december 2006 (redigerat) LÅTNAMN: Tony Montana ARTIST/GRUPP: FoXzy GENRE: Techno LÅTLÄNGD: 02:16 KOMPOSITÖR:FoXzy PRODUCENT: FoXzy MEDVERKANDE: - INSPELNINGSÅR: 2006 FORMAT: mp3 STORLEK: 5.2mb STATUS: Säkert kass gjord men gjorde den för skojs skull 😲 om det inte funkar så finns denna länken: http://www.megaupload.com/?d=5RY8MT0U Gjorde denna som en kul grej var inte så noga med den 😆 Lägger upp den för att ni ska få lyssna på denna jätte seriösa låten hehe 😄 Skulle uppskatta kommentarer 😕 FoXzy___Tony_Montana_short_mix_.mp3 Redigerat 3 december 2006 av FoXzy
Wernborg Postat 3 december 2006 Postat 3 december 2006 Extremt jobbigt sätt att få hem din låt, och när jag väl fått hem den så funkade den inte i MediaPlayer. Kanske funkar i nån annan spelare, men men ...... Varför inte bifoga filen här i forumet istället.
FoXzy Postat 3 december 2006 Trådstartare Postat 3 december 2006 sådär ändra det. den borde funka i mediaplayer. testa winamp annars ?
fabian Postat 3 december 2006 Postat 3 december 2006 De e sjukt va man e "lättstudsad". Lite bom bom bom o en moll slinga o man har svårt o sitta still. Alltid skönt me lite Scarface. PEACE FB
FoXzy Postat 4 december 2006 Trådstartare Postat 4 december 2006 ja hehe 😄 skönt att du digga den 🙂 hehe peace
Eternal Postat 4 december 2006 Postat 4 december 2006 Låter som typisk tysk-trance. Ursäkta min låga kunskap på elektronisk dansmusik. 😕 Jag har dock två saker att klaga på: Basljudet och pianot. Gillar inte ljudet.
FoXzy Postat 5 december 2006 Trådstartare Postat 5 december 2006 haha ok 😳 ja vem vet det kanske e nått åt den stilen 😱 ok. men det låter kasst eftersom datan jag har e inte så bra 😆 knastrar i ljudet 😆
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.