Bass Postat 19 januari 2004 Postat 19 januari 2004 Tjenare! Heter Bassel, bor i Uppsala o är 27 år gammal. Har väl sysslat med musik hela mitt liv.. men framför allt va jag sångare i proggbandet Mayadome som gjorde några plattor som såldes i världen. Nu sitter jag mest o pillar lite på min egen musik som 99% av gångerna brukar sluta som ostiga ballader 😛 Måste även tillägga att jag brukar vara ruskigt öppen för sammarbeten över nätet! Framför allt när det dyker upp folk som vill göra lite tuffare remixar på mina låtar 😳 Instrument jag nästan behörskar: Sjunger, Gitarr, Keyboard, Drummor, Bas.. Utrustning i hemstudion: OperativSystem : Windows XP ASUS P4 T533-C Moderkort P4 2.5 Ghz Processor 512 RDram pc800mhz Western Digital 80gig, 7200rpm 8mb cache Delta 1010 LT Sennheizer HD 280Pro Korg X5 Korg M1 Ibanez Akke gura Line Audio DP1 ADK A51 Typ III GigaStudio 2.51 Logic Audio 5.1 SampleTank L LM4 II + Mixtendedkit från WizooSounds.com FM7 En hel del pluggar från Antares, Waves, DSP, TimeWorks. Kul med nytt forum!! www.bassel.info.se
Neko Postat 19 januari 2004 Postat 19 januari 2004 Välkommen till forumen! Kul med någon som letar efter lite samarbete. Jag är också ute efter nån att exprimentera med, men har Orion platinum som huvudsequencer, vilket inte verkar vara helt vanligt tyvärr, så samarbetet försvåras till viss del. Hoppas att du kommer trivas här och hitta någon att utbyta lite idéer med och skapa lite nya expriment. 😳 neko
Plus o Minus Postat 19 januari 2004 Postat 19 januari 2004 Måste även tillägga att jag brukar vara ruskigt öppen för sammarbeten över nätet!Framför allt när det dyker upp folk som vill göra lite tuffare remixar på mina låtar 😳 föreligger samma intresse för trance eller mer minimalistiska remix projekt runt dina låtar ?
Bass Postat 19 januari 2004 Trådstartare Postat 19 januari 2004 Jag tycker alltid att det är skitkul o se vad andra hittar på för skoj när dom får fria tyglar.. så jag är inte på nåt sätt "fast" i stilar eller annat 😳
Plus o Minus Postat 19 januari 2004 Postat 19 januari 2004 är du inte kräsen så kan du sända dina valda midi filer min väg 😄 garantier för bra resultat ?, ... nae, det kan jag inte lova 😛 det blir iaf något nytt att antasta för min del 😳
Jejje Postat 6 januari 2006 Postat 6 januari 2006 (redigerat) Tjena! Ibland blir man förvirrad och tror att de här presentatinerna är nya när de dyker upp och sen ser man att de är typp jättegamla men Hej ändå! 🙂 Redigerat 6 januari 2006 av Jejje
FredrikMikaelsson Postat 8 januari 2006 Postat 8 januari 2006 Här på forumet kan man byta erfarenheter med alla! Välkommen!
djonas Postat 8 januari 2006 Postat 8 januari 2006 Välkommen! Edit:...Mr beat master är igång idag igen...🙂
Håkan Ekberg Postat 8 januari 2006 Postat 8 januari 2006 Hej och välkommen! Håkan Som passar på ändå. 😄
Pico Postat 8 januari 2006 Postat 8 januari 2006 Välkommen! Edit:...Mr beat master är igång idag igen...😄 mm... känns ungefär som att han försöker förklara Relativitetsteorin för Einstein med välkomnanden som dessa..
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.