ynot Postat 3 december 2006 Postat 3 december 2006 * LÅTNAMN: 1up 2down * ARTIST/GRUPP: tony * GENRE: krimson wannabe * LÅTLÄNGD: 3. * KOMPOSITÖR: * PRODUCENT: t * EV. MEDVERKANDE: t * INSPELNINGSÅR:2006 * FORMAT: . mp3/ * STORLEK: 3 å nått * STATUS: knappt Your browser does not support the HTML5 audio tag allt detta började i en uppmaning från 1up
Jejje Postat 3 december 2006 Postat 3 december 2006 * LÅTNAMN: 1up 2down * ARTIST/GRUPP: tony * GENRE: krimson wannabe * LÅTLÄNGD: 3. * KOMPOSITÖR: * PRODUCENT: t * EV. MEDVERKANDE: t * INSPELNINGSÅR:2006 * FORMAT: . mp3/ * STORLEK: 3 å nått * STATUS: knappt Your browser does not support the HTML5 audio tag allt detta började i en uppmaning från 1up Oj, låter som att du försöker dig på lite för avancerade takter och grejer! (Det kanske är det som är meningen?)
ynot Postat 3 december 2006 Trådstartare Postat 3 december 2006 när jag trummar blir det lixsom så..Är väl ingen kariär .. men vore roligt att ge det mer än1 time någon gång
Wernborg Postat 3 december 2006 Postat 3 december 2006 (redigerat) lite ambitiöst med en 38,5 mb wav-fil??? 😉 Illustration: Storpotäten är efter mig. Fan han kommer närmare, hjäääääääälp - han äter upp mig. Aaaaahhhhhhhhhhhhhrrgggggg. Du är galen, på ett schysst sätt. BRÖTZ!!! Nåt för frijazzimprovationsscenen kanske? Rock on! Redigerat 3 december 2006 av Wernborg
1up Postat 3 december 2006 Postat 3 december 2006 Härlig jamning! 😄 Jag gillar soundet på trummorna! Får känslan sådär av en mindre mysig liveklubb. Det är när man gör utforskningar som man hittar nya intressanta saker. Hoppas du vidgade ditt musikaliska fält något i och med det här? Om man skulle be om något så vore det att ett trumsolo saknades. 🙂 hehe
ynot Postat 3 december 2006 Trådstartare Postat 3 december 2006 lite ambitiöst med en 38,5 mb wav-fil??? 😆 Illustration: Storpotäten är efter mig. Fan han kommer närmare, hjäääääääälp - han äter upp mig. Aaaaahhhhhhhhhhhhhrrgggggg. Du är galen, på ett schysst sätt. BRÖTZ!!! Nåt för frijazzimprovationsscenen kanske? Rock on! tog fel fil ..som du säger lite overkill med 35 mb 😉
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.