skylined Postat 3 december 2006 Postat 3 december 2006 LÅTNAMN: Oltre Bello ARTIST/GRUPP: Johan Waldenström GENRE: Ambient LÅTLÄNGD: 2:14 min KOMPOSITÖR: Johan Waldenström PRODUCENT: Johan Waldenström MEDVERKANDE: INSPELNINGSÅR: 2006 FORMAT: mp3 STORLEK: 3:08 mb STATUS: Under utveckling LÅTLÄNK: Your browser does not support the HTML5 audio tag samt nedan en stämningsfull och lite pompös ambient intro låt med mycket stråkar som blev klar igår, men kanske behöver finputsas lite... gärna kritik på denna 11_D_oltre_bello.mp3
Danabacken Postat 3 december 2006 Postat 3 december 2006 Oj! Låter väldigt falskt på flera ställen. Tyvärr. Låten skulle vara skönare med lite snyggare harmonier och melodier. Men visst har låtidén potential.
Lundin Postat 3 december 2006 Postat 3 december 2006 Oj vilka italodiscovibbar jag fick av det här..fast med rent och hårt smattrande trumpaket i postmillennium-kläder till motsats från det lite halvcheezy soundet som var då ( när man tänker efter riktigt länge.) när kommer resten?
skylined Postat 4 december 2006 Trådstartare Postat 4 december 2006 okei tack för svar.. falskt tycker jag inte det e? :S hur då? aja ska väl fixa lite mer på den såsmåningom
Arete Postat 4 december 2006 Postat 4 december 2006 Falskt? Inte för att jag är någe insatt i vad som är falskt och inte, men låter då helt rätt i mina öron. Rätt ostigt, men ändå. Känns som den stora strängpaddan tar på tok för mycket plats dock. Om det blir 80-talsaktig syntpop eller italodisco som fortsättning så passar den ypperligt tycker jag, om du kör igång trancetjafs efter den kommer jag och slår dig ;-)
Eternal Postat 4 december 2006 Postat 4 december 2006 Påminner om stämningen i Jönssonligans signatur. Samma ackordföljder. Detta funkar helt klart! Tycker inte att det skulle vara störande falskt!
spaceman Postat 4 december 2006 Postat 4 december 2006 Tjena Skylined, Lite för mycket stråkar som känns mono. Överhuvudtaget borde du pana bättre. Väldigt monolog ljudbild som är alldeles för mycket "loadness" över sig. Fundera över paningen och skruva ner db-nivån.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.