Lundin Postat 5 augusti 2004 Postat 5 augusti 2004 Attans... jag skulle tänka mig att försöka mig på att lyssna 😠 ..men..soundklick...arghh..vill inte regga mig där Har du ingen alternativ sida med din musik?
tordA Postat 5 augusti 2004 Postat 5 augusti 2004 (redigerat) Jag tror inte att du behöver regga dig för att lyssna men om, så kan du göra som jag: rösta Hot 😠 --edit-- eller jag kan hämta filen och mäjla en bränd cd till dig(?) 😠 Redigerat 5 augusti 2004 av Rockfart
Lundin Postat 6 augusti 2004 Postat 6 augusti 2004 (redigerat) eller jag kan hämta filen och mäjla en bränd cd till dig(?) 😄 😄 .. . 😄 . .. ... 😳 you amaze me every time, pal Tack Rockfart, men det ska inte vara nödvändigt 😉 Edit: Måste vara reggad för att kunna rösta HOT oxå.. 😄 Redigerat 6 augusti 2004 av demoniqus
Midori Postat 8 augusti 2004 Trådstartare Postat 8 augusti 2004 Tjaoo...ska väl förslka att fixa en egen sida med musiken... ska kanske sätta upp på demo grejjen sen.. =)
tordA Postat 23 september 2004 Postat 23 september 2004 och välkommen till Ic-Musicmedia com, Midori 😕
Midori Postat 29 september 2004 Trådstartare Postat 29 september 2004 har två låtar där nu, som inte är klara än men en då...mycket jobb kvar 😄
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.