spaceman Postat 3 december 2006 Postat 3 december 2006 (redigerat) Hej, Här kommer min sista låt i Cubase 4. Den heter Aula.Kommer att byta sequenser framöver pga div strul. Kom gärna med kommentarer & kritik... Låtlänk: Your browser does not support the HTML5 audio tag LÅTNAMN: Aula GENRE: Electronic LÅTLÄNGD: 2:53 KOMPOSITÖR: Spaceman PRODUCENT: Spaceman EV. MEDVERKANDE: jag önskar jag hade en sångare/sångerska INSPELNINGSÅR: 2006 FORMAT: mp3 STORLEK: 5,5 megabyte STATUS: Komplett Redigerat 3 december 2006 av spaceman
ynot Postat 3 december 2006 Postat 3 december 2006 Hej, Här kommer min sista låt i Cubase 4. Den heter Aula.Kommer att byta sequenser framöver pga div strul. Kom gärna med kommentarer & kritik... Låtlänk: Your browser does not support the HTML5 audio tag LÅTNAMN: Aula GENRE: Electronic LÅTLÄNGD: 2:53 KOMPOSITÖR: Spaceman PRODUCENT: Spaceman EV. MEDVERKANDE: jag önskar jag hade en sångare/sångerska INSPELNINGSÅR: 2006 FORMAT: mp3 STORLEK: 5,5 megabyte STATUS: Komplett Du kan få en galning om du vill 🙂 på sång alltså.... Gillar låten
Leifisten Postat 3 december 2006 Postat 3 december 2006 Tjena! Vädigt skön musik! Låter underbart! Funkar bra instrumentalt också, men sång är säkert inte heller fel här...kan nog bli skitbra! Lycka till med sången/sångaren! Ha de gött/Leifisten
Stensdotter Postat 3 december 2006 Postat 3 december 2006 Halloj! Gillade soundet, brett, skön ljudmatta :-) Får jag också ge den ett försök på sången? (när jag nu kommer i stämning, har inte sjungit på ett tag). Det vore skitkul att höra en Ynot-version och en Stensdotter-variant, helt olika karaktärer. Hej hopp Stensdotter
Joelstromgren Postat 3 december 2006 Postat 3 december 2006 Är det virutal guitarist? 😄 Låter så iaf. Schysst annars! 🙂
stajo Postat 3 december 2006 Postat 3 december 2006 Verkligen snygg bakgrund. Känns som allt hänger ihop liksom och blir på det sättet väldans stadigt. Hade varit kul att höra sång på denna.
ynot Postat 3 december 2006 Postat 3 december 2006 Halloj! Gillade soundet, brett, skön ljudmatta :-) Får jag också ge den ett försök på sången? (när jag nu kommer i stämning, har inte sjungit på ett tag). Det vore skitkul att höra en Ynot-version och en Stensdotter-variant, helt olika karaktärer. Hej hopp Stensdotter varför inte en duett 😄
Harmonica mike Postat 3 december 2006 Postat 3 december 2006 Alltså du är grym på att få till det! Fantastisk ljudbild,mycket skönt arr.Jaga sångerska/sångare..Hittar du ingen här,annonsera för tusan! Det är ju bara det som behövs på dina proddar - sedan så kan det bli vad som helst av dina låtar. Kanon helt enkelt! Mvh Micael
spaceman Postat 3 december 2006 Trådstartare Postat 3 december 2006 Hej, Först vill jag tacka alla för en sådan bra feedback. Har slitit mig i håret, suttit uppe mitt i natten och drillats med strul och workarounds i Cubase 4. Ångrar att jag inte gjorde låten i SL3 istället från början. Ynot & Stensdotter: Självklart får ni gärna göra text till den här låten om ni vill. PM:a mig med textförslag.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.