trancer Postat 3 december 2006 Postat 3 december 2006 LÅTNAMN: Cs-Spelaren på Dreamhack ARTIST/GRUPP: Perrra GENRE: Dansband LÅTLÄNGD: 2:32 KOMPOSITÖR: Perrra PRODUCENT: Perrra EV. MEDVERKANDE: Perrra INSPELNINGSÅR: 2006 FORMAT: Mp3 STORLEK: 4.8MB STATUS: klar 😮 Jag va nere på Dreamhack igår och promota mig själv lite grann, sisådär 9 timmar bara. Och i morses så gjorde jag en låt om dessa jävla cs-spelare som inte är kloka. Dreamhack Winter ska vara för Scenefolk såsom musiker, demofolk, grafiker osv , men hur va det tror ni? 99% gamers :/ LÅTLÄNK: Your browser does not support the HTML5 audio tag - Jag minns så väl dom åren. Jag alla va väl där Vi spela quake o tanka. i sån fart så man blev kär Men nu så är det annat . Som har tagit makten där. det förbannade jävla spelet. Headshot vilken misär Ni ska ge fan i våran scene, den har blitt sämre o lite klen. Ni kan faktiskt åka på sommarn. Där gejmers då ska va Ni ropar ord så man blir mörkrädd. Det kan va BOOM headshot, Bög, Gay, Tur Visst så kan ni spela, Men snälla så håll er käft. För ni stör så in i helvete. När ni skäller på en campare. Shit han hade tur han. O han fuskade o vann Ja det va folk från hela världen. Kina tyskland o så. Finns det inget liv här. Cs, vilken misär /Perrra
trancer Postat 3 december 2006 Trådstartare Postat 3 december 2006 😆 Schyst beeetoning på mörkrädd. Det kallas "komprimerat" haha... ordet fick egentligen inte plats 🙂 /Perrra
pirateKING Postat 3 december 2006 Postat 3 december 2006 HAHA! Fyfan va bra. Kungligt bra faktiskt! Budskapet har jag inget över för dock 😆
trancer Postat 3 december 2006 Trådstartare Postat 3 december 2006 Tack så mkt 😆 Det är en 30 minuters produktion, så ta det inte jätteseriöst ;D
ynot Postat 3 december 2006 Postat 3 december 2006 eDDI MEDUSA BLAND ETTOR O NOLL...mED ETT RUMSRENT SPRÅK.. sKIT bra... Tony 😆
trancer Postat 3 december 2006 Trådstartare Postat 3 december 2006 OMG! 🙂 Är du igång nu igen? 😆 Ian rockar! hahaha ..mm IAN ny bandmedlem 🙁
trancer Postat 3 december 2006 Trådstartare Postat 3 december 2006 eDDI MEDUSA BLAND ETTOR O NOLL...mED ETT RUMSRENT SPRÅK..sKIT bra... Tony 😆 Tack!! =)
ThomasJ Postat 3 december 2006 Postat 3 december 2006 Hahha.. Så du är back in town? Så sött att man blir tårögd nästan!
Jejje Postat 3 december 2006 Postat 3 december 2006 Hehe! Jag borde nog ha tröttnat på dina dansbandslåtar vid det här laget men det har jag faktiskt inte gjort 😮
Eternal Postat 4 december 2006 Postat 4 december 2006 Äntligen mer dansband! Jag gillar verkligen detta. Vi brukar köra dina låtar på förfester. Fortsätt med detta! Finns inte så mycket mer att säga. Det är Perrras dansband liksom.
Nexustwins Postat 4 december 2006 Postat 4 december 2006 Bra låt, synd att det är dansband annars skulle jag diggat detta 😕 .
JahCrab Postat 5 december 2006 Postat 5 december 2006 Jag har aldrig varit på Dreamhack, och det är jag glad för. Dina ord besannar mina fördomar om stället. Go Ian!
trancer Postat 5 december 2006 Trådstartare Postat 5 december 2006 En ny tappning av "sista ljuva åren" Fint 🙂 "Ännu blommar kärleken" 😳
Jarnis Postat 5 december 2006 Postat 5 december 2006 Alltså, det är ju dansband du ska syssla med. Du verkar ha det i blodet. Fint som fan.
equality Postat 5 december 2006 Postat 5 december 2006 Näe för helvete, Ensam Kvar Igen är jävligt mycket bättre och du skall för satan inte svära i dina låtar de är alldeles för fina för det. 😛
spydah Postat 6 december 2006 Postat 6 december 2006 fanva sjuk i huvudet du e som sitter o på fullt allvar gör massa dansbandsgrejjer hahaha det är ändå jävligt roligt
Eliasson Postat 6 december 2006 Postat 6 december 2006 men shit, autentiskt uttal Perra. 😏 Och vibratot. überlicht. Håller med Jarnis, det är detta du skall syssla med!
MikkeÖland Postat 6 december 2006 Postat 6 december 2006 Ja det här lät Eddie så in i h--e. Man älskar ju dom där endelserna på vissa ordääääääh 😏 / Mikke
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.