Joelstromgren Postat 2 december 2006 Dela Postat 2 december 2006 nu har man suttit uppe och kollat på hela "kick offen" över nätet. En mycket trevlig kväll faktist. Kanske ska meddela att Sabaton blev utsedda till årets hårdrocksgrupp. Bandets sångare finns väl här på forumet?😳😆 Bara att gratulera. 🙂😆 Såhär ser årets startskott ut... God natt! 😉😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nexustwins Postat 2 december 2006 Dela Postat 2 december 2006 Bugg i systemet, eller bara en dubbelpostning? Jag ser iaf inlägget dubbelt här 😳. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Joelstromgren Postat 2 december 2006 Trådstartare Dela Postat 2 december 2006 Bugg i systemet, eller bara en dubbelpostning? Jag ser iaf inlägget dubbelt här 😆. Gick bakåt ist för att ändra. sen råkade jag posta igen. Haha 😳 Klockan är mycket. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nexustwins Postat 2 december 2006 Dela Postat 2 december 2006 Bugg i systemet, eller bara en dubbelpostning? Jag ser iaf inlägget dubbelt här 😆. Gick bakåt ist för att ändra. sen råkade jag posta igen. Haha 😆 Klockan är mycket. 😳 Skicka ett pm till en moderator i avdelningen så fixar det sig 😉. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Joelstromgren Postat 2 december 2006 Trådstartare Dela Postat 2 december 2006 Bugg i systemet, eller bara en dubbelpostning? Jag ser iaf inlägget dubbelt här 😆. Gick bakåt ist för att ändra. sen råkade jag posta igen. Haha 😆 Klockan är mycket. 😳 Skicka ett pm till en moderator i avdelningen så fixar det sig 😉. Yes, hade tänkt det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 2 december 2006 Dela Postat 2 december 2006 nu har man suttit uppe och kollat på hela "kick offen" över nätet. En mycket trevlig kväll faktist. Kanske ska meddela att Sabaton blev utsedda till årets hårdrocksgrupp. Bandets sångare finns väl här på forumet?😳😆 Bara att gratulera. 🙂😆 Såhär ser årets startskott ut... God natt! 😉😄 Coolt 🙂😄😄 Japp, Sabatons sångare finns här och han kallar sig för Brojd 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Joelstromgren Postat 2 december 2006 Trådstartare Dela Postat 2 december 2006 nu har man suttit uppe och kollat på hela "kick offen" över nätet. En mycket trevlig kväll faktist. Kanske ska meddela att Sabaton blev utsedda till årets hårdrocksgrupp. Bandets sångare finns väl här på forumet?😳 😆 Bara att gratulera. 🙂😉 Såhär ser årets startskott ut... God natt! 🙂😄 Coolt 😄😄😎 Japp, Sabatons sångare finns här och han kallar sig för Brojd 🙂 Misstänkte att det var han! 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Joelstromgren Postat 3 december 2006 Trådstartare Dela Postat 3 december 2006 🙂🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
joelkarlsson Postat 3 december 2006 Dela Postat 3 december 2006 😄 Sweden rock 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Joelstromgren Postat 3 december 2006 Trådstartare Dela Postat 3 december 2006 🙂 Sweden rock 🙂 Klart, rediga grejjer. Men hoppas på bättre band! Men det kommer väl. 🙂 Snuskigt höga priser på en biljett bara. 1600 för en 3dagars :S Men vafan 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
surface Postat 5 december 2006 Dela Postat 5 december 2006 Dom där som blev utsedda till årets Metalband var fan det sämsta jag sett i hela mitt liv faktsikt. Jag har producerat över 50 metalband på 2 år och dom sämre jag proddat var bättre. Köra den där ackordföljden em-C-G-D och köra en melodi och fraser som använts en miljon ggr av alla band borde vara straff bard... Otajt lirat, dåliga gitarrister... Nä fy, jag fick en chock när jag såg det faktiskt ... Skandal. Startfälted är ju oxå helt klart det sämsta på många många år, wow The Australian Pink Floyd Project, jag springer dit på en gång typ .. Nä, lägg ner spektaklet med flaggan i topp ... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rainydays Postat 5 december 2006 Dela Postat 5 december 2006 Ja inte många band där att hänga i julgranen. Får väl se om de lyckas fiska upp nått mer spännande. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
brojd Postat 6 december 2006 Dela Postat 6 december 2006 nu har man suttit uppe och kollat på hela "kick offen" över nätet. En mycket trevlig kväll faktist. Kanske ska meddela att Sabaton blev utsedda till årets hårdrocksgrupp. Bandets sångare finns väl här på forumet?🙂😆 Bara att gratulera. 😉😆 God natt! 😆😄 Tackar och bockar för gratulationerna! 😄 Kunde inte närvara själv eftersom jag var i Västerås och skötte soundcheck när priset delades ut, men vi hade kanontrevligt ändå. surface: Du får nog ta och skälla på svenska folket som röstade fram denna utmärkelse, vi själva är medvetna om att vi inte kan spela, eller sjunga för den delen. 😆 Du borde däremot skämmas över att anklaga oss för att spela Em C G D, det är ju ett absurt påstående.... Alla vet ju att riktiga män spelar F#m D A E ! 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 6 december 2006 Dela Postat 6 december 2006 (redigerat) Alla vet ju att riktiga män spelar F#m D A E ! rättelse.. D A W!!! 🙂😆 edit: jag ber tusen ggr om ursäkt för min läskigt dåliga humor nu.. klockan är mkt / lite nu, och det är snart dags att dra iväg igen.. puh.. nåväl.. SORRY!! Redigerat 6 december 2006 av IDF Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Joelstromgren Postat 6 december 2006 Trådstartare Dela Postat 6 december 2006 Tackar och bockar för gratulationerna! 🙂Kunde inte närvara själv eftersom jag var i Västerås och skötte soundcheck när priset delades ut, men vi hade kanontrevligt ändå. Dina bandpolare sa det på kickoffen 😄 Det är inte riktigt min musiksmak, men beundrar ändå. Har faktist sett er 2 gånger, först på Sweden rock 2005 & Tivoli rock i kristanstad i somras 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Joelstromgren Postat 6 december 2006 Trådstartare Dela Postat 6 december 2006 Alla vet ju att riktiga män spelar F#m D A E ! rättelse.. D A W!!! 😆😆 edit: jag ber tusen ggr om ursäkt för min läskigt dåliga humor nu.. klockan är mkt / lite nu, och det är snart dags att dra iväg igen.. puh.. nåväl.. SORRY!! haha 😄 lugnt, men vafan gör du uppe sådags? 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.