Star (oregistrerad) Postat 2 december 2006 Dela Postat 2 december 2006 Spännande duoprojekt söker hitlåt, flera bolag intresserade! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 2 december 2006 Dela Postat 2 december 2006 du har PM Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nexustwins Postat 2 december 2006 Dela Postat 2 december 2006 Jag kan testa, pm:a mig om du tycker att jag gör tillräckligt bra musik =). Hemsida: www.nexustwins.tk // Nexustwins Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
xarl Postat 2 december 2006 Dela Postat 2 december 2006 Vad håller du på med??? Du lägger ut trådar men svarar aldrig. har både PM:at dig och Mailat har inte hört ett pip Nu får du din sista chans Örjan, för det är väl Powderbox det handlar om ? ? ? Fick ett mail nyss, så jag har uppenbarligen hamnat i din adressbok iallafall. Hälsn /X Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Piccazzo Postat 2 december 2006 Dela Postat 2 december 2006 SÖKER LÅTSKRIVARE DANCE Börja med att lära dig internet etikett så kanske fler visar intresse. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tordA Postat 3 december 2006 Dela Postat 3 december 2006 Spännande duoprojekt söker hitlåt, flera bolag intresserade! ring Madona ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.