Leifisten Postat 2 december 2006 Postat 2 december 2006 (redigerat) Hallå! Jag är ny här å skulle gärna ta emot lite goda råd, samt konstruktiv kritik på denna låten. har gjort musik i några år, men är nybörjare på det här med inspelning. Jag vill gärna utvecklas inom låtskrivande å inspelning, så tack på förhand! MVH/Leif Låtnamn: Death awaits Artist/grupp: Leif Genre: Sing/Songwriter Låtlängd: 3:16 min Kompositör: Leif Producent: Leif Inspelningsår: 2006 Format: mp3 Storlek: 3,73 mb Status: Skiss Har fixat info nu! Tack för påminnelsen! Death_awaits_mp3.mp3 Redigerat 2 december 2006 av Leifisten
ynot Postat 2 december 2006 Postat 2 december 2006 skriver o lyssnar hitils väldans bra......det är det fortfarande........gillar din röst mycket skullen funka fint på hårdare prod oxå...väntar lite på att det skall börja men det tog slut... ge mig 5hårda minuter till det skulle nog funka........ Ynot 😄
hegobald Postat 2 december 2006 Postat 2 december 2006 Som sagt läs reglerna.. Men gillar er låt.. Fast det är synd att sången är så långt bakom gitarren.. Pizo-micar är skit.. Dom blir så vassa... Men sången låter som om den står 8 meter bakom ändå.. Fast bra känsla. Lite forcerat kanske men helt ok.. För att få det att låta bättre använd externa micar även på gitarren.. Pizo micar används bara vid livespelningar.. 😄
Leifisten Postat 2 december 2006 Trådstartare Postat 2 december 2006 Tjena! tack för kritiken! vad menas med nitad tråd? jag är rågrön här...har läst reglerna, men kan ju ha missat ett å annat...
Leifisten Postat 2 december 2006 Trådstartare Postat 2 december 2006 Tjena! vad har jag missat i reglerna? hjälp mig gärna så jag slipper att upprepa detta!
ynot Postat 2 december 2006 Postat 2 december 2006 Tjena! tack för kritiken! vad menas med nitad tråd? jag är rågrön här...har läst reglerna, men kan ju ha missat ett å annat... nör du kommer in på forums träden demoinspelningar lite över det andra 😄
Leifisten Postat 2 december 2006 Trådstartare Postat 2 december 2006 Som sagt läs reglerna.. Men gillar er låt.. Fast det är synd att sången är så långt bakom gitarren.. Pizo-micar är skit.. Dom blir så vassa... Men sången låter som om den står 8 meter bakom ändå.. Fast bra känsla. Lite forcerat kanske men helt ok.. För att få det att låta bättre använd externa micar även på gitarren.. Pizo micar används bara vid livespelningar.. 😄 Tack för tipset! Ska testa detta! Upplever själv att det inte känns helt ok, men det kan nog bli bättre med lite mer autentiskt ljud å även sången kan jag förbättra en hel del. har bara varit lat. det blir lätt att spela in å sen tröttnar jag å skiter i det, men nu ska jag ta nya tag vettö! MVH/Leif
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.