IDF Postat 1 december 2006 Dela Postat 1 december 2006 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wernborg Postat 1 december 2006 Dela Postat 1 december 2006 ... till Slutet. I don't wanna go there yet 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 1 december 2006 Trådstartare Dela Postat 1 december 2006 ... till Slutet. I don't wanna go there yet 😄 det verkar fanimej läbbigt.. 😳 varför starta en sådan tråd?? 😄 nu kapar jag som fan.. vad gör ni ikväll.. jag hinkar rötjut o pilsner o lyssnar på dnb-remixar.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zyan Postat 1 december 2006 Dela Postat 1 december 2006 ... till Slutet. I don't wanna go there yet 😄 det verkar fanimej läbbigt.. 😳 varför starta en sådan tråd?? 😄 nu kapar jag som fan.. vad gör ni ikväll.. jag hinkar rötjut o pilsner o lyssnar på dnb-remixar.. Jag tentapluggar. Ska kunna lite ekonomisk historia till imorgon. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wernborg Postat 1 december 2006 Dela Postat 1 december 2006 ... till Slutet. I don't wanna go there yet 😄 det verkar fanimej läbbigt.. 😛 varför starta en sådan tråd?? 😄 nu kapar jag som fan.. vad gör ni ikväll.. jag hinkar rötjut o pilsner o lyssnar på dnb-remixar.. Jag tentapluggar. Ska kunna lite ekonomisk historia till imorgon. Hinkar rötjut och letar läsvärda trådar..... Haft Idolsörjan på i bakgrunden också. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 1 december 2006 Trådstartare Dela Postat 1 december 2006 ... till Slutet. I don't wanna go there yet 😆 det verkar fanimej läbbigt.. 😛 varför starta en sådan tråd?? 😄 nu kapar jag som fan.. vad gör ni ikväll.. jag hinkar rötjut o pilsner o lyssnar på dnb-remixar.. Jag tentapluggar. Ska kunna lite ekonomisk historia till imorgon. Hinkar rötjut och letar läsvärda trådar..... Haft Idolsörjan på i bakgrunden också. dra på mtv för guds skull ! de e chapelle!!! jag har hunnit med massvis med dricka på lite tid. upptäckte just att jag börjad bli pavkad som fan nu.. hahaha 😄😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 1 december 2006 Trådstartare Dela Postat 1 december 2006 ... till Slutet. I don't wanna go there yet 😆 det verkar fanimej läbbigt.. 😛 varför starta en sådan tråd?? 😄 nu kapar jag som fan.. vad gör ni ikväll.. jag hinkar rötjut o pilsner o lyssnar på dnb-remixar.. Jag tentapluggar. Ska kunna lite ekonomisk historia till imorgon. jag fick färdigt min ekonomi-projektuppgift igår/idag.. 😄 skönt.. nu ska jag bara fixa allt annat med.. 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zyan Postat 1 december 2006 Dela Postat 1 december 2006 ... till Slutet. I don't wanna go there yet 😆 det verkar fanimej läbbigt.. 😛 varför starta en sådan tråd?? 😄 nu kapar jag som fan.. vad gör ni ikväll.. jag hinkar rötjut o pilsner o lyssnar på dnb-remixar.. Jag tentapluggar. Ska kunna lite ekonomisk historia till imorgon. jag fick färdigt min ekonomi-projektuppgift igår/idag.. 😄 skönt.. nu ska jag bara fixa allt annat med.. 😆 Detta är en 5poängs tenta som jag inte har pluggat till, men kan komma undan med allmänbildning. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 1 december 2006 Dela Postat 1 december 2006 ... till Slutet. I don't wanna go there yet 😄 det verkar fanimej läbbigt.. 😆 varför starta en sådan tråd?? 😆 nu kapar jag som fan.. vad gör ni ikväll.. jag hinkar rötjut o pilsner o lyssnar på dnb-remixar.. Jag tentapluggar. Ska kunna lite ekonomisk historia till imorgon. ojdå. Jag "duggapluggar" (samla poäng till tentan genom att göra ett mindre prov) har provet 10.15 imöra 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wernborg Postat 1 december 2006 Dela Postat 1 december 2006 Fan, är hela världen studenter? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zyan Postat 1 december 2006 Dela Postat 1 december 2006 Fan, är hela världen studenter? Jupp...talibanerna regerar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tbruce Postat 1 december 2006 Dela Postat 1 december 2006 Fan, är hela världen studenter? Jupp...talibanerna regerar. Å med en eeeenkel talibaaaan, uppå bemärkelsedaaan... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zyan Postat 1 december 2006 Dela Postat 1 december 2006 Bästa trådkapningen på länge 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
NONHALO Postat 1 december 2006 Dela Postat 1 december 2006 (redigerat) verkar som alla har tenta samtidigt, har 5 poängtenta på blockscheman över mixerbord imorrn bitti.. 😏 Redigerat 1 december 2006 av NONHALO Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 2 december 2006 Dela Postat 2 december 2006 njaa. Alla teknologer här har sina tentor f.o.m. nästa vecka. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
floaty Postat 2 december 2006 Dela Postat 2 december 2006 ...och jag måste skriva två stora uppsatser till början på nästa vecka... 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BratBasher Postat 2 december 2006 Dela Postat 2 december 2006 Det e fan jobbigt, har två tentor nu i dec (analytisk mekanik och material 3:an) sen har jag tre i jan 😉 har knappt tid att spela in och dona fast man måste ju prioritera så idag blir det ett nytt projekt 😄 vilka studenter från uppsala finns det här? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zyan Postat 2 december 2006 Dela Postat 2 december 2006 Tentan avklarad...ikväll blir det pubben 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 2 december 2006 Dela Postat 2 december 2006 Tentan avklarad...ikväll blir det pubben 😄 Fira eller dränka sorgerna? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zyan Postat 2 december 2006 Dela Postat 2 december 2006 Tentan avklarad...ikväll blir det pubben 😄 Fira eller dränka sorgerna? Har inte fått svar så det blir att fira. Bättre ta det säkra före det osäkra 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 2 december 2006 Dela Postat 2 december 2006 Tentan avklarad...ikväll blir det pubben 🙂 Fira eller dränka sorgerna? Har inte fått svar så det blir att fira. Bättre ta det säkra före det osäkra 😛 Hehe, bra med positivt tänkande. Själv ska jag dränka förmodade sorger 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zyan Postat 2 december 2006 Dela Postat 2 december 2006 Har du också skrivit tenta, vad var det för kul? Men fira..och sen klarar du den så firar du igen...annars dränker du sorgerna då. Hellre det än att riskera dränka sorger två gånger... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 2 december 2006 Dela Postat 2 december 2006 Fan, är hela världen studenter? Jupp...talibanerna regerar. Å med en eeeenkel talibaaaan, uppå bemärkelsedaaan... "...i ett kaaapaat flygplaan..." om jag får be 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zyan Postat 2 december 2006 Dela Postat 2 december 2006 Fan, är hela världen studenter? Jupp...talibanerna regerar. Å med en eeeenkel talibaaaan, uppå bemärkelsedaaan... "...i ett kaaapaat flygplaan..." om jag får be 🥰 Taliban betyder student på ett språk i öst. Var en studentförening som gick lite snett 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.