floaty Postat 1 december 2006 Postat 1 december 2006 Jag skulle snarare säga fel låt vann, för det var en osedvanligt trist låt det där.
Dingbats Postat 1 december 2006 Postat 1 december 2006 Är du dum eller??? Markus var ju överlägset bäst! Han hade ju känsla, Erik bara sjöng lite grann!
VacUm Postat 1 december 2006 Postat 1 december 2006 äh. Han verkar ju va en trevlig snubbe.. Och det är väl det man röstar på ändå...
Wernborg Postat 1 december 2006 Postat 1 december 2006 Båda sjöng förvånansvärt falskt för den förväntade nivån.
Danabacken Postat 1 december 2006 Trådstartare Postat 1 december 2006 Är du dum eller??? Markus var ju överlägset bäst! Han hade ju känsla, Erik bara sjöng lite grann! Markus hade känsla, och sjöng falskt. Erik hade ingen känsla, men sjöng skitbra! Vad vill man lyssna på? En känsla, eller en skitbra sång?
D Vibe Postat 1 december 2006 Postat 1 december 2006 Kan stolt konstatera att jag undgått ännu en säsong av Idol. Börjar smått tro på klyschan att TVn är ett opium för folket.
Pazo Postat 1 december 2006 Postat 1 december 2006 Är du dum eller??? Markus var ju överlägset bäst! Han hade ju känsla, Erik bara sjöng lite grann! Markus hade känsla, och sjöng falskt. Erik hade ingen känsla, men sjöng skitbra! Vad vill man lyssna på? En känsla, eller en skitbra sång? Känsla...
Danabacken Postat 1 december 2006 Trådstartare Postat 1 december 2006 Är du dum eller??? Markus var ju överlägset bäst! Han hade ju känsla, Erik bara sjöng lite grann! Markus hade känsla, och sjöng falskt. Erik hade ingen känsla, men sjöng skitbra! Vad vill man lyssna på? En känsla, eller en skitbra sång? Känsla... 😏 jaja...
Claes Holmerup Postat 1 december 2006 Postat 1 december 2006 Kan stolt konstatera att jag undgått ännu en säsong av Idol. Börjar smått tro på klyschan att TVn är ett opium för folket. Jasså - det var idol som diskuterades? Jag började undra om jag hade missat något - och tydligen hade jag inte det... 😏
D Vibe Postat 2 december 2006 Postat 2 december 2006 Kan stolt konstatera att jag undgått ännu en säsong av Idol. Börjar smått tro på klyschan att TVn är ett opium för folket. Jasså - det var idol som diskuterades? Jag började undra om jag hade missat något - och tydligen hade jag inte det... 😉 😄 Anledningen till att jag visste var för att de pratat om det på P3 i torsdags.. i Morgonpasset tror jag. Eller var det Lantz ?
Jejje Postat 2 december 2006 Postat 2 december 2006 Är du dum eller??? Markus var ju överlägset bäst! Han hade ju känsla, Erik bara sjöng lite grann! Markus hade känsla, och sjöng falskt. Erik hade ingen känsla, men sjöng skitbra! Vad vill man lyssna på? En känsla, eller en skitbra sång? Fråga de som gillar Håkan Hellström!
D Vibe Postat 2 december 2006 Postat 2 december 2006 (redigerat) Haha. Man skulle kunna ha Håkan Hellström som ett mått på falskhet. "Den här sångaren är 43% på Håkan Hellström-skalan". 😄 /Daniel Redigerat 2 december 2006 av D Vibe
Jejje Postat 2 december 2006 Postat 2 december 2006 Haha. Man skulle kunna ha Håkan Hellström som ett mått på falskhet. "Den här sångaren är 43% på Håkan Hellström-skalan". 🙂 /Daniel "Men det väger han upp med sin käcka sjömanskostym" 😄
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.