Burnin Sven (oregistrerad) Postat 1 december 2006 Postat 1 december 2006 Har för mig att man inte får bygga om en personbil från manuell till automat men att tvärt om går bra. Köpte en fin nästan rostfri gammal Nissan Sunny gti 89:a till ett riktigt förmånligt pris, mamma ska ha den. Till saken hör att den gamla ägaren hade bytt motor och fick inte igång den, tröttnade till sist och skickade iväg den. Det visade sig att dom hade satt i fel motor 😳 så nu kan det som jag antyder vara läge att (för att göra det billigare) bygga om den i och med att jag redan har en motor och automatlåda ink. allt annat som behövs från en annan Sunny. Nån som vet hur regelverket ser ut ang. en sån ombyggnad? Göran
Baktakt Postat 1 december 2006 Postat 1 december 2006 Sluta krabba o köp en sunny som passar, vad kan den kosta? max 5000 spänn?? att bygga om tar väl en evighet.... Och kom nu inte o säg att en Sunny från -89 är värd mer än 5000.... Tjohopp!
Burnin Sven (oregistrerad) Postat 2 december 2006 Postat 2 december 2006 Jorå en bra kostar runt 10 och den här är bra.
tsmalmbe (oregistrerad) Postat 2 december 2006 Postat 2 december 2006 Sånt lönar sig endast om man inte alls värdesätter sin egen tid 😉
Burnin Sven (oregistrerad) Postat 2 december 2006 Postat 2 december 2006 Sånt lönar sig endast om man inte alls värdesätter sin egen tid 🥰 Eller om man är bilmek och kan 😄🥰🥰
Stinkey Zwei Postat 2 december 2006 Postat 2 december 2006 Sånt lönar sig endast om man inte alls värdesätter sin egen tid 😎 Eller om man är bilmek och kan 😄😎🙂 HAHAHA!!!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.